خبرهای داغ:
صورت گرفت:

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۷۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

بگزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی؛مدیرکل آموزش و پرورش استان به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار قاسمی ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای مدیرکل جدید صداوسیمای استان اظهار داشت: همانگونه که امام راحل(ره) تاکید نمودند؛صدا و سیما یک دانشگاه عظیم است که به عنوان یک دستگاه فرهنگی،مرجع و فراگیر می تواند همواره جریان ساز و اثرگذار باشد، در این راستا صداوسیمای مرکز قزوین نیز به عنوان شعبه ای از این دانشگاه عظیم از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد حاکمیتی و بسیار مهم با برخورداری از طیف وسیع و متنوع جامعه هدف خود می تواند در راستای آموزش مهارت های تربیتی و تبیین سبک زندگی ایرانی، اسلامی تعامل سازنده ای با صداوسیمای استان داشته باشد.
قاسمی خاطر نشان کرد: امیدواریم با حضور چهره ای متخصص،دلسوز و انقلابی در راس رسانه استانی شاهد فرارسیدن دوران اوج شکوفایی صداوسیما در جذب مخاطب باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت استفاده از ایده های نو برای برنامه سازی گفت: آمادگی داریم ایده های ناب تربیتی و آموزشی را از جانب جامعه بزرگ معلمان و دانش آموزان استان و همچنین اولیاء محترم در اختیار برنامه سازان صداوسیما قرار دهیم.
قاسمی در پایان یادآور شد: سوگواره عظیم "احلی من العسل" در ۲۵ شهریور با شرکت دانش آموزان پسر در سراسر استان برگزار می شود که امیدواریم بصورت زنده و مستقیم از سیمای استان پخش شود.
انبارلویی؛مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم در این دیدار با اشاره به اینکه مهمترین و فراگیرترین دستگاه اجرایی نظام،آموزش و پرورش است تاکید کرد: این سیستم آموزشی می تواند اثرگذارباشد تا دانش آموزان را از ابتدای دوران تحصیلی پرسشگر و خلاق بار بیاورد.
وی افزود: آموزش و پرورش از آنجایی که انسان تربیت میکند باید در راس تمام دستگاهها قرار گیرد.
انبارلویی گفت:امیدوارم رسانه ملی و بویژه صداوسیمای مرکز قزوین با استفاده از پتانسیل بالای آموزش و پرورش بیش از پیش در عرصه های گوناگون فرهنگی نقش خود را ایفا کند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها