تجلیل رئیس فرهنگ و ارشاد رودبار از مسئول بسیج رسانه شهرستان؛

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار:بسیج رسانه شهرستان می تواند فضای همدلی بین خبرنگاران را پررنگ تر نماید

خشنود ضیایی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار طی مراسمی از زحمات بهرام قربانپور خبرنگار نشریات دیار زیتون، دیار یونس و مسئول بسیج رسانه شهرستان رودبار قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۷۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، خشنود ضیایی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار طی مراسمی از زحمات بهرام قربانپور خبرنگار نشریات دیار زیتون، دیار یونس و مسئول بسیج رسانه شهرستان رودبار قدردانی کرد.

تلاش بسیج رسانه و خبرنگاران زحمت کش این شهرستان، ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین است

مسئول بسیج رسانه شهرستان رودبار در این نشست صمیمی ضمن تقدیر از تلاش های رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار، به تشریح برنامه های بسیج رسانه شهرستان پرداخت و بیان کرد: تلاش بسیج رسانه و خبرنگاران زحمت کش این شهرستان، ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین است.
بهرام قربانپور، ایجاد فضای مطالبه گری در بین مردم از سوی رسانه ها را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: رسانه ها و خبرنگاران در کنار انعکاس خدمات مسئولین، مردم را به سوی مطالبه گری سوق دهند.
وی با بیان اینکه شهرستان رودبار از لحاظ تعدد رسانه ای یکی از شهرستان های برتر استان است، گفت: می زلبد رسانه ها، جراید و پایگاه های خبری شهرستان از لحاظ محتوایی هم تقویت شوند.


بسیج رسانه شهرستان می تواند فضای همدلی بین خبرنگاران را پررنگ تر نماید
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش رسانه ها درجامعه، اظهار کرد: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از سوی خبرنگاران، در تصمیم گیری های مردم تاثیر دارد.
خشنود ضیایی تصریح کرد: بسیج رسانه شهرستان می تواند فضای همدلی بین خبرنگاران را پررنگ تر نماید.
وی از خبرنگاران خواست، تا به منظور تعالی جامعه خبری شهرستان، با بسیج رسانه شهرستان همکاری داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات