مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

دشمن درصدد است با شایعه سازی؛ بین جوامع اهل تشیع اختلاف ایجاد کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) امروز دشمن بنا دارد با شایعه سازی بین جوامع اهل تشیع اختلاف ایجاد کند که نمونه بارز آن  ایجاد  شایعاتی علیه زایران ایرانی و عراقی است و با این ترفندها  درصدند زمینه اختلاف دو کشور را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۶۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام سید احمد حسینی در آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) و جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی در پادگان شهید برونسی مشهد ضمن اشاره به آیات قران  و احادیث به تبین واقعه غدیر پرداخت و گفت: ما فرزند غدیر و عاشوراییم و شاخصه شیعه در این دو موضوع قرار دارد و  آنان که غدیر را منحرف می‌کنند دینشان کامل نیست.

وی گفت: دست‌هایی در تلاش ایجاد فضای تیره و تار است که واقعه غدیر را از اذهان پاک کند اما این واقعه را خداوند مهندسی و رسول خدا (ص) نیز آن را اجرایی کرد  ولی  با این وجود عده ای  در طول تاریخ توانستند در ذهن مردم نسبت به این واقعه انحراف ایجاد کنند و امام حسین(ع) به دست همین افراد به شهادت رسیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه جامعه شیعه اسوه بشریت است، ابراز داشت: اینکه دشمنان دست به دست هم می‌دهند تا ایران اسلامی را تضعیف کنند به این دلیل است که  جامعه ما به غدیر و پیام آن روی آورده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: امروز دشمن بنا دارد با شایعه سازی بین جوامع اهل تشیع اختلاف ایجاد کند که نمونه بارز آن  ایجاد  شایعاتی علیه زایران ایرانی و عراقی است و با این ترفندها  درصدند زمینه اختلاف دو کشور را فراهم کنند.

حسینی با تاکید به امر مشورت در امور و ضرورت آن بیان داشت: رسول اکرم(ص) مامور به مشورت است ولی نه مشورت با افراد دنیا خواه و تابع هوای نفس بلکه با مشورت مومنین، افراد دیندار، دین مدار و دارای عقل.

وی ادامه داد: مشورت در امور اجتماعی مورد توصیه است و در همه امور لازم نیست مثلا در مسائل اعتقادی و اخلاقی مشورت جایگاهی ندارد بلکه ما مکلف و مامور به پذیرفتن اصول دین و  رعایت مسایل اخلاقی هستیم و در میادین اقتصادی نیز مامور رسیدگی به مستضعفین هستیم. چه بسا مشکلات اقتصادی معلول مشورت نکردن در مسایل اجتماعی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: پاسداران و بسیجیان پس از دوران دفاع مقدس صحنه را خالی  نکردند و با اخلاص و  ایمان در صحنه‌ها و میادین مختلف حاضر شدند و نسل جدید هم با اتکا به ولایت و تاسی از فرهنگ دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف حضور فعالی دارند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها