خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:
حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: باید خاطرات و سیره فکری شهدای گرانقدر ثبت شود و در کنار این امر، رسانه ها یک جریان و پویش مردمی در راستای کنگره را که متعلق به همه مردم است ایجاد نمایند.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۶۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفت و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص نقش رسانه ها در انعکاس اخبار و جریان سازی اجلاسیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین بیان کرد: رسانه ها از هر جناحی به خط و آماده هستند زیرا شهدا متعلق به همه است و ما به شهدا مدیون هستیم و اگر امروز رسانه ها در آرامش قلم می زنند به دلیل جانفشانی شهدا می باشد.
وی گفت: بعنوان کسی که رسانه ای هستم در این شرایط با توجه به تحول بزرگ فرهنگی که در استان در حال اتفاق است، اصحاب رسانه با هم افزایی و تعامل با یکدیگر، باید جریان سازی مثبتی در شناساندن شهدا و اهداف آنها در جامعه داشته باشند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در شرایط فعلی که دشمنان می خواهند با ایجاد فشارهای اقتصادی مردم را تسلیم کنند در داخل کشور نیز گروهی از سلطنت طلبان یأس و ناامیدی را تزریق می کنند اما آنچه ما را از این مرحله عبور میدهد سیره شهدا و استفاده از منش آنها در برخورد با مسائل می باشد.
حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: رسانه ها درانتقال این سیره را تبیین کنند که به شکل کاربردی در اختیار جامعه قرار گیرد.
وی افزود: رسالت دیگر رسانه ها این است که با اطرافیان شهدا مصاحبه و گفتگوهایی در زمینه ویژگی های اخلاقی، فکری آنها تهیه کرده و در منظر مردم قرار دهند. باید خاطرات و سیره فکری شهدای گرانقدر ثبت شود و در کنار این امر، رسانه ها یک جریان و پویش مردمی در راستای کنگره را که متعلق به همه مردم است ایجاد نمایند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: این سرمایه که جمع آوری خاطرات و سیره شهدا می باشد باید در اختیار همه نسلها قرار گیرد و رسانه ها با قلمفرسایی خود، مطالب و کار هنری ارائه دهند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها