خبرهای داغ:
یادداشت عاشورایی/ صادق چگینی:
امام به درستی درسی تاریخی به شیعه داد، اگر دشمنان قدار برای در هم شکستن شما با امان نامه آمدند و از شما خواستند یا به فرمان آنان درآیید یا کشته می شوید، در برابر آنان با جان و مال و ناموستان بایستید.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۵۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

خبرگزاری بسیج در قزوین، ابن زیاد پیکی را نزد ابا عبدالله فرستاد تا فرمان یزید را به امام برساند، امام نامه را گرفت و متن نامه بدین صورت بود!
باری،‌ای حسین، خبر ورودت به سرزمین کربلا را دریافت کردم. امیرالمؤمنین یزید به من فرمان داده است که سر به بالین آرامش نگذارم و نان سیر نخورم مگر اینکه تو را بکشم یا به فرمان و بیعت من و یزید درآیی.
امام نامه را خواند و پس بدون اعتنا نامه را پاره کرد و به دور انداخت! پیک گفت؛ یا ابا عبدالله جواب نامه چه شد؟ فرمود:" این شخص(ابن زیاد) فاسق است و هرگز با اوبیعت نخواهم کرد مگر اینکه کشته شوم و به خداوند خبیر و لطیف ملحق شوم!
امام به درستی درسی تاریخی به شیعه داد، اگر دشمنان قدار برای در هم شکستن شما با امان نامه آمدند و از شما خواستند یا به فرمان آنان درآیید یا کشته می شوید، در برابر آنان با جان و مال و ناموستان بایستید.
امام جواب ابن زیاد را نداد، زیرا می دانست عاقبت صلح و تسلیم شهادت است و مقاومت هم بهایی چون عاشورا و تاسوعا دارد!
پس در انقلاب اسلامی کسانیکه بارها با شیطان سازش کردند دریافتند که هرزمانی قدرت تسلط کفر بر مسلمین فراهم شود بی درنگ زیر سم اسب های آنان خون بیگناهان ریخته خواهد شد و تنها راه مقاومت و تکیه بر شمشیر و ایمان است. وقتی امام مظلوم دشت نینوا در اوج تنهایی و غربت با کفر مذاکره نکرد، مسئولان جمهوری اسلامی بدانید که امروز هیچ چیزی کم ندارید که درب مراکز حساس کشور را برای رضایت اجانب باز کردید،امروز امام امت مقتدرانه ایستاده و شما برای رضایت خاطر فرزندانتان به دروازه خانه شیطان می کوبید تا از کرمش چیزی عایدتان شود.
وقتی امام با ۷۲تن سردار در برابر مخوف ترین امپراطوری نوظهور ایستاد و بر شمشیر خود تکیه کرد و با فاسد مذاکره نکرد و شرایطش را نپذیرفت،شما چگونه با خونخوارترین دجاله های زمان و تاریخ سرسازش دارید و برای اطمینان خاطرش تمام تعهدات را پیش کردید و آن را صلح حدیبیه نامیدید!
صلح حدیبیه را پیامبر از موضع قدرت بست نه اینکه ضعف خود و خزانه را برای دشمن عیان کند و شیون بدبخت شدیم سردهد تا دشمن یهود راضی به صلح حدیبیه شود، دشمن یهود با اولین کارشکنی و شبیخون نظامی در دام مسلمین گرفتار شد و پیامبرص تکلیف انان را برای همیشه روشن کرد.
اما در برجام همان طایفه یهود و سفیانی هزار بار نقض عهد کردند و آقایان در لباس دین لبخند می زنند و عاشورا را مذاکره می دانند!
حسین اسیر دست تئوریسین های مزدور و قاضی شریح بودند که با فتوای دروغین ریختن خون امام امت را واجب کرد تا تمام امت به خواب رفته در بریدن سر پسر پیامبر به رقابت بپردازند.

باید هوشیار بود که معاشرت با فاسقین و جبارین هیچ سودی ندارد بلکه پایه های حکومت را سست خواهد کرد.
ابن زیاد مذاکره را برای تسلیم می خواست تا مرگ را با ذلت نثار امام امت کند و امروز هم آمریکا مذاکره را برای تسلیم ایران و زدن بال مهدویت و ولایت فقیه می خواهد.
تاریخ تکرار شده فقط نقش ها را به افراد دیگر دادند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها