مصطفی برزگر
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله شمسی :نیروی بسیجی با اتکا به قدرت الهی و باورهای اسلامی قادر بوده که در صحنه های مختلف و ضروری جامعه از جمله نظامی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به بهترین نحو عمل کند.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۱۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله شمسی در "رزمایش اقتدار محمد رسول الله (ص)2 " گفت: گستردگی و تنوع تهدیدات جدید به گونه ای است که حتی کشورهای صاحب قدرت در صورت مواجه با آن قادر نیستند که با به کارگیری تمام توان و هزینه های متعدد، امنیت خود را برقرار کنند.

امام جمعه موقت دره شهر گفت: در چنین وضعیتی است که نقش کمی و کیفی مردم در صحنه های مختلف در دفاع از منافع کشور آشکار می شود.

وی گفت: حکومتی می تواند مقتدرانه عمل کند که از حمایت های مردمی قوی تر و حضور گسترده و هوشیارانه آن ها برخوردار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین در ادامه افزود: این موضوع در کشورهای مختلف، خصوصاَ جمهوری اسلامی ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد، به گونه ای که این حضور می تواند تمام نواقص را جبران کند.

حاج آقا شمسی اضافه کرد: تنها راه رقابت در این کشمکش های جهانی، متوسل شدن به اراده و عزم مردمی است و نکته ای بوده که به بهترین نحو در جمهوری اسلامی با عنوان بسیج و با ویژگی های منحصر به فرد خود ایجاد و محقق شده است.

امام جمعه موقت دره شهر در بخش دیگری از بیانات خود گفت: نیروی بسیجی با اتکا به قدرت الهی و باورهای اسلامی قادر بوده که در صحنه های مختلف و ضروری جامعه از جمله نظامی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به بهترین نحو عمل کند.

وی یکی از کارکردهای بسیج و نقش عمده آن، حضور در صحنه های سیاسی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی یکی دیگر از کارکردهای بسیج را کمک به مسئولین سیاست خارجی دانست که در عرصه های سیاست خارجی می توانند از موضع قدرت و با اطمینان از حضور مردم، مسائل را مطرح کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شمسی خاطر نشان کرد: این حضور گسترده و مردمی مستمر در قالب بسیج باعث یأس دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

خطیب توانای رزمایش اقتدار محمد رسول الله (ص) 2 یکی دیگر از کارکردهای بسیج را اثر گذاری در طرز تفکر سایر کشورها خصوصاَ کشورهای دوست و حامی ما دانست که توانسته یک کشور الگو و برتر در جوامع ارائه دهد.

وی در بخش دیگری از بیانات خود افزود: حمایت های بسیج مجهز به اندیشه های سیاسی، باعث خنثی شدن توطئه مزدورهای داخلی که به دنبال نشان دادن دلسرد شدن مردم ایران از نظام اسلامی و نارضایتی آنان هستند شده است.

وی در این باره افزود: بسیجی بیگانه با سیاست و بصیرت نمی تواند مدافع کارآمدی برای انقلاب و دفاع از ولایت و رهبری باشد و ممکن است به جای انقلابی بودن، یک بسیجی منقلب شده و در جاهای مهم صحنه را ترک و در مواردی از توابین حضور به عمل آورند.

اطلاعات و امنیتی بودن از جمله کارکردهای دیگری بود که حجت الاسلام و المسلمین شمسی برشمرد و گفت: با توجه به تلاطم های مختلف در عرصه های مختلف کشور خصوصاَ اقتصادی، بسیج می تواند در برخور با افرادی که نظم جامعه را به هم زده یک چشم بیدار و آگاه برای انقلاب بوده و نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم که با این روحیه نشاط و امید، انقلاب ما را پربارتر رو به جلو حرکت دهید.

 

ارسال نظرات