خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی رزن خبر داد

اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم رزن در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)

مسئول بسیج سازندگی رزن از اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم رزن در طول ایام برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۰۷۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم رزن در رزمایش محمد رسول الله(ص)مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مراسم بدرقه 25 گروه جهادی شهرستان رزن برای اعزام به مناطق محروم شهرستان در روز 14 شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم که در مقابل مسجد جامع رزن برگزار خواهد شد جهادگران بسیجی با پیشانی‌بند و لباس‌های جهادی حضور خواهند یافت تا با اعزام به مناطق محروم کار خدمات‌رسانی را انجام دهند.

مسئول بسیج سازندگی رزن بیان کرد: با وجود اینکه فردا مراسم بدرقه گروه‌های جهادی برگزار خواهد شد اما از 9 شهریور ماه که ابتدای شروع رزمایش جهادی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 است، 13 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده‌اند و در حال خدمات‌رسانی به مردم و انجام فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه 12 گروه جهادی برادر و 13 گروه جهادی خواهر در مناطق محروم فعالیت خواهند داشت، گفت: خدمت‌رسانی به مردم و ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتی و ایجاد نشاط و امیدواری در مردم از مهمترین اهداف برگزاری رزمایش جهادی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 است.

زارعی در خصوص عرصه فعالیت گروه های جهادی بیان داشت: ویزیت و توزیع رایگان دارو، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، کلاس‌های آموزشی، قرآنی و ...  و همچنین انجام کارهای عمرانی جزئی همچون ایزوگام پشت بام منازل، رنگ آمیزی درب و پنجره، جوشکاری، تعمیرات و ... از جمله کارهایی است که در طول برگزاری رزمایش توسط جهادگران در مناطق محروم انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ساخت یک باب خانه نیازمند در روستای عمان توسط دو گروه جهادی از دیگر اقداماتی است که در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات