پیام نماینده ولی فقیه در پی در گذشت کارآفرین پرآوازه شهر تبریز؛

سیدرضا مقیمی اصل برای مردم تبریز تنها نام خالی نیست

حجت الاسلام آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی درگذشت کارآفرین پرآوازه تبریز پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۰۶۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت ﺳﯿﺪ ﺭﺿﺎ ﻣﻘﯿﻤﯽ ﺍﺻﻞ ، ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﮐﺸﻮﺭ که بیش از ۱۶۰۰ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩه ﺍﺯ تلاش های بی منت و فداکارانه ﻭﯼ، ﺷﻐﻞ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﺩﺍئم ﺩﺍﺭﻧﺪ، باعث تالم و تاثر گردید.
نام ﺳﯿﺪ ﺭﺿﺎ ﻣﻘﯿﻤﯽ ﺍﺻﻞ برای مردم تبریز و آذربایجان، به ویژه اهالی صنعت، تنها یک اسم خالی نیست؛ مردم آذربایجان نیک به خاطر میسپارند؛ در ﺳﺎﻟﻬﺎی ﺍﺧﯿﺮ که بخشی از کالاهای مورد نیاز صنعت تحریم شده بود ﺑﺎ ﻫﻤﺖ این مرد بزرگ ﺍﯾﺮﺍﻥ عزیز ﺩﺭ ﺭﺩﯾﻒ ﺻﺎﺩﺭﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ همین ﻗﻄﻌﺎﺕ ﻗﺮﺍﺭ گرفت.
رفتار و سلوک خیرخواهانه به ویژه با کارگران و کمک های انسان دوستانه ﺳﯿﺪ ﺭﺿﺎ ﻣﻘﯿﻤﯽ ﺍﺻﻞ رمز ماندگاری و محبوبیت او در عرصه تولید و صنعت و معدن آذربایجان است ، سید بزرگواری که مهر و محبت حاکم بر مجموعه تولیدی وی باعث شده بود تمام کارگران کارخانه "مهراصل" ، ایشان را "بابا" صدا بکنند.
نام ﺳﯿﺪ ﺭﺿﺎ ﻣﻘﯿﻤﯽ ﺍﺻﻞ، یادآور صحنه های تکرار ناشدنی از رشادت در سنگر تولید ، اشتغال و تلاش خستگی ناپذیر شبانه روزی است و یادآور لحظه های ناب از نیت های خیّر این مرد وارسته در دستگیری از نیازمندان و همنوعان است که رفتنش اشک ها را برگونه های مردم آذربایجان جاری میکند.
این ضایعه را به مردم غیرتمند استان و خانواده‌ ی ﻣﻘﯿﻤﯽ ﺍﺻﻞ و اهالی صنعت و معدن ایران اسلامی و آذربایجان قهرمان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مرد نیک نام و فداکار علّودرجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

ارسال نظرات
آخرین اخبار