خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت : در سراسر کشور از 9 الی 29 شهریور ماه رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسولل الله (ص) برگزار می شود که در طبس در تاریخ 15 و 16 همین ماه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۹۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : نمایش اقتدار و رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله از ساعت 16 چهارشنبه 14 شهریور ماه شروع و تا  پنج شنبه 15 شهریور ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود:این رزمایش در شهر طبس و دیهوک به طور همزمان اجرا خواهد شد که برای اجرای این برنامه امکانات ادارات و نهاد های مختلف بسیج شده اند .

 

فرحبخش خاطر نشان کرد : این رزمایش در دو بعد نظامی و خدمت رسانی خواهد بود که در زمینه خدمت رسانی برنامه های مختلفی از جمله اردو های جهادی در حال انجام می باشد که 40 گروه در این زمینه برنامه ریزی شده است که تا کنون 20 گروه فعالیت خود را در زمینه های فرهنگی ،عمرانی و محرومیت زدایی شروع کرده اند و مابقی تا پایان تابستان فعالیت خود را به پایان خواهند رساند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: فعالیت اردو های جهادی ، ارائه میز خدمت ، برپایی نمایشگاه های فروش محصولات اقتصاد مقاومتی و اکرام ایتام از برنامه های رزمایش محسوب می شود.

 

وی عنوان کرد : در زمینه اردوی های دانش آموزی طرح هجرت 3 ، 11 گروه از دانش آموزان خواهر و 20 گروه از دانش آموزان برادر در حال خدمت رسانی هستند که فعالیت های آنان بیشتر با رویکرد فرهنگی در حال انجام می باشد.

 

فرحبخش افزود : فعالیت در این رزمایش که گردان های بیت مقدس 333 و 332 شرکت خواهند کرد که در زمینه نظامی کلاس های مختلفی به صورت تئوری با موضوع مقابله با اغتشاشات از ابتدای سال برگزار شده است که در این برنامه به صورت عملی تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها