توسط قرارگاه جواد الائمه(ع) سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت:
دبیر قرارگاه جواد الائمه(ع) سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج سپاه ناحیه زابل با هدف حمایت از تولید داخلی به کمک یک واحد تولیدی در حال توقف شتافت و چرخ این واحد تولیدی را دوباره به گردش انداخت.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۸۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

سرهنگ پاسدار علی متحدی نژاد، دبیر قرارگاه جواد الائمه(ع) سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسبج  در زاهدان گفت: با توجه به ضرورت تقویت مناطق حاشیه نشین شهرستان زابل در زمینه اشتغالزایی و حمایت از تولید کالای ایرانی قرارگاه جواد الائمه(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل طی ماه‌های اخیر از کارگاه تولیدی پوشاک زاریس در چند نوبت حمایت غیر مستقیم مادی (با مساعدت خیرین) و حمایت تبلیغی کرده است.
 
وی افزود:  روند تولید پیراهن و شلوار در این تولیدی عمدتا به صورت خانگی  و در کنار امورات روزمره زندگی می‌باشد به این ترتیب که افراد در منزل نسبت به دوخت دکمه، دوخت یقه، دوخت تنه، بسته بندی اقدام نموده و در پایان در یک  محل کار نهایی بسته بندی و به مرکز فروش منتقل می‌گردد.
 
متحدی نژاد تصریح کرد: این کارگاه در حال حاظر با توجه به نو پا بودن به حمایت جهت ایجاد یک کارگاه متمرکز داشته و در زمینه خرید پارچه و مواد اولیه دچار کمبود نقدینگی می‌باشد و نیازمند ارائه تسهیلات مناسب جهت تقویت بیشتر می‌باشد.
 
وی ادامه داد: مرکز فروش و کارگاه این تولیدی در حاشیه محله حسین آباد دایر و اکثر شاغلین این کارگاه افراد مستضعف حاشیه شهرستان هستند و کلیه مواد اولیه این کارگاه نیز از پارچه تا نخ، تولید داخلی است و با برند زاریس نام باستانی سیستان فعالیت محدود خود را آغاز کرده است.
 
دبیر قرارگاه جواد الائمه(ع)  سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طی برنامه ریزی صورت گرفته در صورت ارائه تسهیلات توسط سازمان بسیج سازندگی استان این کارگاه ظرفیت توسعه و تیدیل شدن به یک برند منطقه‌ای و حتی کشوری با حمایت بسیج سازندگی استان را داشته که گواه رسیدن به این موفقیت استقبال بالای مردم از خرید محصولات این تولیدی با قیمت ارزان و کیفیت بالای محصول و بسته بندی مناسب می‌باشد.
ارسال نظرات