برگزاری اولین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی با رویکرد فرهنگی در یزد

نمایشگاه معرفی توانمندی‌های مجموعه‌های فرهنگی در عرضه کالای ایرانی به‌منظور ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی در محل مجتمع فرهنگی کربلا یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۵۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در راستای تحقق شعار سال و به‌منظور ترویج و تبلیغ استفاده از کالای ایرانی و تولیدات ملی اولین نمایشگاه معرفی توانمندی‌های مجموعه‌های فرهنگی در عرضه کالای ایرانی در محل مجتمع فرهنگی کربلا واقع در خیابان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

محمد عیدزاده دبیر برگزاری این نمایشگاه در این‌باره در گفتگو با خبرنگار بسیج در یزد، با تأکید بر اینکه عموم علاقه‌مندان از امروز لغایت ۱۶ شهریورماه از ساعات ۱۷ الی ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند، تصریح کرد: عمده هدف این نمایشگاه اقتصاد مقاومتی معرفی کالا‌های تولید داخل و ترویج فرهنگ استفاده از کالا‌های ایرانی است.

وی بابیان اینکه در این نمایشگاه مجموعه‌های فعال در عرصه تولید و توزیع کالا‌های ایرانی همچون لوازم‌التحریر، مواد غذایی، پوشاک، کالا‌های زینتی و... حضور خواهند داشت و علاوه بر معرفی محصولات خود، این کالا‌ها را با تخفیف ویژه‌ای عرضه خواهند کرد، یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات هم‌اندیشی نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

دبیر برگزاری این نمایشگاه از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر و برگزاری مسابقه به‌عنوان دیگر برنامه‌های این نمایشگاه نام برد و افزود: مجموعه‌های فرهنگی استان یزد باهم افزایی و تعامل با یکدیگر در تلاش هستند تا هم گامی مؤثر در راستای فرهنگ‌سازی در جهت استفاده از کالای ایرانی بردارند و هم توانمندی‌های داخلی و بومی در این عرصه را به‌خوبی معرفی و تبلیغ کنند.

این فعال فرهنگی به مشارکت پرشور نوجوانان و جوانان در امور اجرایی و برگزاری این نمایشگاه نیز اشاره کرد و بیان داشت: این مهم خود نشان‌دهنده رشد تربیتی و دغدغه مندی مطلوب این آینده‌سازان کشور است.

عیدزاده با دعوت از عموم اقشار جامعه جهت حضور در این نمایشگاه، اظهار داشت: وظیفه همه اقشار به‌خصوص دغدغه‌مندان تعالی و رشد ایران اسلامی در شرایط کنونی، تلاش همه‌جانبه برای حمایت از تولیدات ملی است وعرصه فرهنگ‌سازی در این حوزه نقش مهمی دارد که باید موردتوجه جدی‌تری قرار بگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار