خبرهای داغ:
فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز انهدام جبهه کفر جدی و قطعی شده، خطاب به فعالان توئیتری گفت: شما از جنس نیروهایی هستید که یک عمر با آمدن انقلاب اسلامی منتظر شما بودیم، در شرایطی که کار سخت شده مس وجود خود را خام‌فروشی نکنید.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۴۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین یکتا در خانه مشروطه اصفهان در جمع هیئت توییتری‌های این شهر، با بیان اینکه جنگ نرم آنقدر حرفه‌ای شده است که شما فعالان عرصه توییتر یک گوشه آن هستید، اظهار داشت: شما می‌توانید بسیار تاثیرگذار باشید و به این امر توجه کنید.

فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در شرایط امروز شما دانش بنیانید و حق ندارید هرگونه که بخواهید عمرتان را مصرف کنید، گفت: شما حق ندارید خام‌فروشی کنید. در شرایطی که کار سخت شده و اوضاع نابرابر شده مس وجود را حق ندارید خام‌فروشی کنید بلکه آن را باید تبدیل به طلا ۲۸ عیار بکنید. شما باید فکرتان با فناوری پیشرفته فرآوری شود.

وی تاکید کرد: اگر می‌گویید آن فرآوری چیست؟ همان است که رهبر معظم انقلاب گفتند تعمیق قلوب شود. یعنی یک حججی می‌آید و هم چیز به هم می‌ریزد. یعنی یک توییت می‌زنی و همه چیز به هم می‌ریزد. شما از جنس نیرو‌هایی هستید که یک عمر با آمدن انقلاب اسلامی منتظر شما بودیم.

فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همیشه در خطر بوده است، گفت: این اتفاق تا وقتی بوده است که از لحظه چهل سالگی انقلاب اسلامی که بعثت انقلاب است از خطر درآمده است.

یکتا تاکید کرد: فالوور بازی و توییتر بازی ممنوع. حرفه‌ای باید بجنگید. رهبر معظم انقلاب فرمودند که تعمیق قلوب کنید. من از شما خواهش می‌کنم در این خط مقدم دارید می‌جنگید اول خودتان را باور کنید و اخلاص باید داشته باشید.

فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه این روز‌ها آخرین روز‌های نبرد جبهه حق علیه باطل است، گفت: از این به بعد جبهه کفر در خطر است و خطر برای کفر جدی شده است. انهدام و سقوطشان قطعی شده و همه را به میدان آوردند که شما را شکست دهند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: شما جوانان خود را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنید، ما خودمان را باید برای چنین دورانی آماده کنیم. این‌ها مانیفست و نظام فکری و نظام عاشق و معشوقی با امام زمان (عج) خودش را می‌خواهد. حدیث‌های جهاد اکبر خودش را می‌خواهد و توییتر باز خودش را می‌خواهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها