خبرهای داغ:
حسین یکتا:

انقلاب اسلامی از خطر رها شده؛ عطش نسبت به شهدا روز به روز بیشتر می‎شود

فعال فرهنگی با بیان اینکه نسبت به شهدا عطش بیشتر می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی از خطر درآمده است و از الان به بعد خطر بر روی سر دشمن قطعی شده است.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۴۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حسین یکتا در نخستین نشست فعالان دفاع‌مقدس استان اصفهان که در مسجد قمربنی‌هاشم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: وقتی فضای کشور را مشاهده می‌کنیم می‌بینیم که عطش نسبت به شهدا در حال بیشتر شدن است.

وی با بیان اینکه هرچه جلوتر می‌رویم تنور داغتر می‌شود و خاطرخواهی از خاطره و یاد شهدا بیشتر می‎شود، گفت: در مشهد گروهی از دانشجویان عراقی آمدند و گفتند از شهیدانتان برایمان بگویید. با خودم گفتم امام خمینی (ره) واقعا چه کاری کردی! جهاد فی سبیل الله و قیام لله کردی و برای خدا تو ما را به جبهه فرستادی. ما در شب‌های شلمچه زائر عراقی داریم. اربعین می‌رویم و از شهدا می‌گوییم.

فعال فرهنگی با بیان اینکه امام (ره) گفت: سال‌ها باید بگذرد تا جایگاه شهیدان ما معلوم شود، تاکید کرد: واقعا اعتقاد دارم هنوز شهیدان رخ نشان نداده‌اند. حالا حالا‌ها باید شلمچه آفتاب بخورد. شهدای مدافع حرم که هنوز زود است رخ نشان دهند.

یکتا با بیان اینکه عطش نسبت به شهدا هر روز در حال بیشتر‌شدن است، عنوان کرد: پارسال از اروپا پیشنهاد‌های زیادی برای روایت کردن داشتم. در مالزی و اندونزی می‌گفتند کمتر از ۵ هزار نفر و ۱۰ هزار نفر پای روایت نمی‌آیند. به راویان اردو‌های راهیان نور می‌گویم این زائران راهی نورند و شما حامل نورید.

فعال فرهنگی با بیان اینکه به راویان بار‌ها گفته‌ام روبه‌روی ما کسی نشسته که فاصله سنی زیادی با ما دارد، خاطر‌نشان کرد: در سال ۷۶ که من شروع کردم با زائر دانشجوی فوق‌لیسانس و لیسانس خیلی راحت گفتمان برقرار می‌شد، اما الان با زائر دهه هشتادی نمی‌شود، چون عالم فضای مجازی و سبک زندگی دیگری دارد.

وی تاکید کرد: باید کار‌ها را حرفه‌ای‌تر کنیم. واقعا اعتقاد دارم در روایتگری، موضوعات بعد از تمام‌شدن باید دست به دست بچرخند. یعنی راوی برود و همه به روایات او گوش کنند. اگر نمی‌شود باید ترمیم و تصحیحش کنیم. باید با یک نظام فلسفی-فکری کار کنیم در غیر این صورت اگر به آن یک گفتمان گفته نشود خیلی کارمان سخت است. رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند سال ۷۶ دشمن تهاجم فرهنگی کرد، اما به برکت راهیان نور از آن جنگ عبور کردیم و در آن جنگ حججی‌ها تربیت شدند و مدافع حرم شدند.

یکتا با بیان اینکه باید از دلبستگی‌ها خود را منقطع کنیم، اظهار داشت:، چون انقلاب امسال ۴۰ ساله می‌شود و راویان نسبت به ۴۰ سالگی انقلاب خیلی کار دارند. پیغمبر (ص) در ۴۰ سالگی مبعوث شدند و امسال به اعتقاد من سال بعثت انقلاب است. انقلاب اسلامی از خطر درآمده و از الان به بعد خطر بر روی سر دشمن قطعی شده است. رهبر انقلاب اسلامی خطاب به اسرائیل فرمودند: ۲۵ سال دیگر نیستید که ببینید ما کجا هستیم.
ارسال نظرات