خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: مردم با همه سختی ها و تلخی ها پای نظام ایستاده و همواره با خون شهدای خود نهال انقلاب را آبیاری کرده اند.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۰۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان اظهار داشت: در همین تجمعات اخیر، رسانه های بیگانه از مردم دعوت به تجمع کردند که عدم حضور آنان نشان از بصیرت و همراهی ملت با ولایت است.


وی گفت: تحقق دولت اسلامی راهکار برون رفت از مشکلات کشور است و تحقق این موضوع نیازمند تلاش بیشتر مسئولان است.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: پنج مرحله خط مشی رسیدن به تمدن اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین و تبیین شده که شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و در نهایت رسیدن به تمدن اسلامی است.


وی بیان کرد: ما در ایجاد انقلاب اسلامی و نظام اسلامی تاکنون موفق عمل کرده ایم اما در مرحله سوم یعنی ایجاد دولت اسلامی که مرحله ای حساس به شمار می رود، مانده ایم.


نوفرستی گفت: همچنین در دولت سازی اسلامی تاکنون پیشرفت های خوبی به دست آورده ایم اما وقتی برخی کشورهای همسایه تمام توان و سرمایه خود را در اختیار استکبار برای براندازی نظام اسلامی قرار می دهند، ما باید برای اقتدار نظام خود تلاش بیشتری داشته باشیم و همه کارگزاران باید اسلامی فکر و عمل کنند تا در این مرحله نیز موفق شویم.


وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند و راهکارهای تحقق آن را برای مسئولان بیان کردند که نیاز است امروز با تکیه بر ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات اقتصادی مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.


حجت الاسلام نوفرستی گفت: ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این مدت را با اقتدار، افتخار و عظمت پشت سر گذاشته ایم، امروز نظام اسلامی ایران بالاترین جایگاه را از نظر اقتدار نظامی و تاثیرگذاری در سطح منطقه و جهان دارد.

وی بیان کرد: تاکنون ایران اسلامی نقش مهمی در کشورهای منطقه از جمله عراق، افغانستان، سوریه، یمن و پاکستان ایفا کرده و استکبار جهانی با حضور ایران در معادلات سیاسی منطقه نتوانسته موفق عمل کند به طور مثال آنان چندین سال است که می خواهند بشار اسد را عوض کنند و نمی توانند اما با اقتدار ایران رئیس جمهور سوریه سال هاست که پابرجاست.


وی افزود: استکبار جهانی سال ها توان خود برای راه اندازی گروهک تروریستی داعش به کار گرفته است و امروز با تلاش نیروی های مستشاری ما چیزی به عنوان حکومت داعش در منطقه وجود ندارد.

غارتگری داعش همچنان ادامه دارد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: برخی می گویند داعش در عراق و سوریه تمام شده و باید حمایت ایران از این کشورها به اتمام برسد در حالی که داعش یک جریان پیچیده جهانی است که سال ها به دست استکبار جهانی پرورش یافته و اقدامات غارتگرانه آن همچنان در کشورهای همسایه وجود دارد.


وی ادامه داد: امروز داعش به عنوان جریان و حکومتی که کشور عراق را اشغال و ادعای راه اندازی حکومت داشت، وجود ندارد.


وی گفت: دشمنان با توطئه های مختلف خود به دنبال تجزیه و جداسازی کردستان عراق بودند که با حمایت و هدایت ایران اسلامی از مسئولان عراقی این اتفاق رخ نداد.

نوفرستی افزود: ایران از نظر امنیت باثبات ترین کشور منطقه است و نظام اسلامی ایران نیز روز به روز در حال رشد و سیر تکاملی خود را با اقتدار طی می کند.

گفتنی است، در این آیین از خدمات حجت الاسلام علی خواجوی موسویه تقدیر و حجت الاسلام محمدرضا کیانی به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها