کارگردان تلویزیون و سینما گفت: مستند داستانی «پشت دیوار خواستن» به زندگی ورزشی و معنوی یک جانباز ۷۰ درصد می‌پردازد.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۷۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حمید بنایی اظهار کرد: داستان مستند «پشت دیوار خواستن» با موضوع جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع محمد محمدی است که در کارنامه ورزشی خود قهرمانی شنای جهان را دارد و ۲۰ مدال رنگین را کسب کرده است، این جانباز خادم حرم مطهر رضوی، قاری قرآن کریم و عضو گروه تواشیح است.

وی ادامه داد: مستند «پشت دیوار خواستن» با قالب داستانی ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در شبکه ملی آماده می‌شود، ساخت این مستند از ۱۲ شهریور ماه کلید می‌خورد و فیلم برداری آن یک هفته زمان خواهد برد و حدوداً یک ماه دیگر آماده پخش می‌شود.

بنائی خاطرنشان کرد: مستند داستانی «پشت دیوار خواستن» با حمایت آستان قدس رضوی ساخته می‌شود، شهرداری مشهد و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در مراحل تولید و پخش مستند مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: در این مستند به بعد جسمانی این جانباز پرداخته شده و یک کارشناس جامعه شناسی زندگی این جانباز را با توجه به محدودیت‌های جسمانی و موفقیت‌های بسیار در عرصه‌های ورزشی و اجتماعی تحلیل می‌کند. در بخش دیگر نیز مصاحبه‌ای با یک بذهکار انجام می‌شود و در مجموع داستان به‌صورت موازی پیش می‌رود. قضاوت درباره روش زندگی این دو شخصیت بر عهده تماشاچی است.

بنائی گفت: بخش‌های ویژه و جذابی در قسمت‌های زندگی خانوادگی این جانباز در مستند «پشت دیوار خواستن» به صورت روایی نمایش داده می‌شود.

وی ادامه داد: در قسمت پایانی مستند «پشت دیوار خواستن» روایت اعزام محمد محمدی شخصیت اصلی داستان به همراه هم تیمی‌های خود در فرودگاه برای مسابقات جهانی شنای آلمان به تصویر کشیده می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها