خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه درمیان:

نمایش اقتدار بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2

فرمانده ناحیه سپاه درمیان از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) 2 در تاریخ 15،14 و 16 شهریور با حضور 468 نفر از بسیجیان شهرستان درمیان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۳۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد فاطمی نسب فرمانده ناحیه سپاه  درمیان در نشست خبری اظهار داشت: در طول این هفته سه برنامه برگزار خواهد شد اصلی ترین برنامه رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در قالب سپاهیان حضرت محمد (ص) 2 است که در  روزهای 14ء15 و 16 شهریور خواهیم داشت.

وی عنوان داشت: این برنامه با حضور 2گردان از بسیجیان گردان های بیت المقدس برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این رزمایش نمایش اقتدار بسیج و بسیجیان خواهد بود  این برنامه چهارشنبه 14شهریور  از ساعت 3عصر شروع خواهد شد و 468 نفر از بسیجیان در مکان تعیین شده استقرار خواهند داشت.

فرمانده ناحیه سپاه درمیان افزود: کلاس های آموزشی ، غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا، رژه خودرویی ، پیاده روی شبانه و آموزش مقابله با اغتشاشات از دیگر برنامه های این رزمایش خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه همزمان اردوهای جهادی با حضور 22گروه جهادی از شهرستان درمیان در حاشیه شهرها در چندین عرصه فعالیت خواهند داشت گفت: شروع این اردوهای جهادی از تاریخ 9شهریور بوده و تا تاریخ 29 شهریور ادامه خواهد داشت.

فاطمی نسب عنوان کرد:  13 شهریور افتتاح  نمایشگاه و فروشگاه محصولات ایرانی و اسلامی است که از امروز تا 16 شهریور در دو نوبت صبح و بعد از ظهر باز خواهد بود و مردم می توانند مراجعه و با خرید کالای ایرانی که بخشی  از این کالا ها تولید خود شهرستان درمیان است در جهت تحقق شعار  سال که حمایت از کالای ایرانی است قدم مثبتی برداشته شود و بتوانیم از تولید کنندگان داخلی حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه کالای های ایرانی شامل محصولات فرهنگی، لوازم التحریر و... با تخفیف 10تا 15 درصد ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها