نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید بسیج حوزه شهری رودبار با حضور نماینده ولی فقیه سپاه رودبار، فرمانده سپاه شهرستان، بخشدار مرکزی، رئیس اوقاف و امور خیریه رودبار و جمعی مسئولین، شهروندان، معتمدین و بسیجیان در مسجد ولی عصر (عج) پایین بازار رودبار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۱۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید بسیج حوزه شهری رودبار با حضور نماینده ولی فقیه سپاه رودبار، فرمانده سپاه شهرستان، بخشدار مرکزی، رئیس اوقاف و امور خیریه رودبار و جمعی مسئولین، شهروندان، معتمدین و بسیجیان در مسجد ولی عصر (عج) پایین بارار رودبار برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار در این مراسم با بیان اینکه انسان موجود کمالجویی است، گفت: خداوند بوسیله قرآن راه کمال را برای انسان ترسیم کرده است.

«وحدت» تاکید ویژه ولایت و رهبری است
حجت الاسلام جان آبادی با انتقاد از عدم بکارگیری آیات قرآن در محافل آموزشی و مدارس، به تشریح اهمیت و جایگاه قرآن و مفاهیم و مضامین ارزشمند این کتاب آسمانی پرداخت و بیان کرد: خانواده ها و همچنین متولیان آموزشی و معلمین نسبت به ترویج مفاهیم قرآنی، احادیث و روایات وظیفه سنگینی در قبال فرزندانشان دارند.
وی با اشاره به دشمنی ها و کینه توزی ها دشمنان علیه نظام اسلامی، ولایت و مقدسات دینی، اظهار کرد: دشمن با جنگ نرم وارد شده و باید در این زمینه هوشیارانه عمل نمود.
نماینده ولی فقیه درسپاه رودبار تصریح کرد: باید قدم، قلم، تفکر، اندیشه و حرکت ما در مسیر دفاع از نظام اسلامی، ارزش های انقلاب و ولایت باشد.
حجت الاسلام جان آبادی با بیان اینکه برخی خودشان در منجلاب فساد غرق شدند، صحبت نظارت و بازرسی عملکرد مقام معظم رهبری سر می دهند، گفت: آیت الله موحدی کرمانی هر هفته از خانه مقام معظم رهبری بازدید می کنند و در هر بازدیدشان، شیفته و مجذوب ساده زیستی مقام معظم رهبری می شوند.
وی با نقل خاطره ای از مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ساده زیستی زبانزد خاص و عام هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار با اشاره به برخی بی تدبیری های مسئولین، بیان کرد: مسئولین با تدبیر و دوراندیشی نباید اجازه دهند تا مردم زیر فشارهای اقتصادی قرار گیرند.
جان آبادی با اشاره به تشکیل تیم اقتصادی بسیار قوی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تیم اقتصادی که با تدبیر مقام معظم رهبری تشکیل شده، بزودی فشارهای اقتصادی شکسته می شود.
وی با اشاره به برخی دوگانگی ها و کج سلیقگی ها، ایجاد «وحدت کلمه» را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: «وحدت» تاکید ویژه ولایت و رهبری است.

«وحدت» تاکید ویژه ولایت و رهبری است


  • مسجد محور همه چیز است/ بسیج در امتداد عاشورا است
    فرمانده سپاه شهرستان رودبار هم در این مراسم با اشاره به رابطه تنگاتنگ بسیج با مسجد، اظهار کرد: بسیج بدون مسجد، مردم، روحانیت، مسئولین اصناف، و همه اقشار جامعه بی معنی است.
    سرهنگ پاسدار جاوید فلاح با بیان اینکه مسجد محور همه چیز است، این مکان مقدس را خاستگاه اسلام عزیز عنوان کرد و یادآور شد: بسیج در امتداد عاشورا است.
  • به گفته وی، هر کسی که به مردم، ولایت و نظام مقدس اسلامی، صادقانه و بی ریا خدمت نماید، بسیجی تلقی می شود.
    فرمانده سپاه رودبار ضمن تقدیر از زحمات آقایان رکوعی و شافعی، حجت الله صادقی را بعنوان فرمانده بسیج حوزه شهری رودبار معرفی نمود.

انتهای پیام

ارسال نظرات