دبیر سی و هفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه کربلا:
میری: در آستانه ماه محرم الحرام، سی و هفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه کربلای مازندران ویژه برادران با حضور راه یافتگان سراسر استان در ستاد این سپاه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۹۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر قرآن و عترت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری این دوره مسابقات در سطح سپاه کربلای مازندران خبر داد.

سیدمجتبی میری افزود: در این دوره نفرات برتر  قرآنی رده های تابعه سپاه کربلای مازندران در رشته های ترتیل، تحقیق، اذان، مفاهیم و حفظ(5، 10، 15 و 20 جزء)هند پرداخت.

جانشین معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا یادآور شد:  سی و هفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم با حضور داوران برجسته مازندران  برگزار می شود.

مدیر تبلیغات و دبیر سی وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه کربلا ادامه داد:پس از اجرای مسابقات ضمن تقدیر از نفرات اول تا سوم رشته های ذکر شده و تقدیم لوح یادبود و هدایا، نفرات اول هر رشته به منظور حضور در مسابقات نهایی قرآن کریم ویژه برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به تهران معرفی خواهند شد.

وی استقبال سربازان و پاسداران  سطح سپاه کربلا برای شرکت در  سی و هفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم را بیانگر رشد و تعمیق مبانی قرآن در بین کارکنان سپاه دانست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها