دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مازندران گفت: برترین‌های این دوره از جشنواره در بخش‌های مختلف طراحی پوستر، نمایش، موسیقی، طراحی لباس و صحنه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری اعلام شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۵۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا قنبری اظهار کرد: از میان آثار راه یافته به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خانه به کارگردانی سینا علی‌پور از بابلسر، چهار به کارگردانی مجید شعاعی از آمل و نمایش اژدهاک به کارگردانی علی شعبانی اسرمی از ساری به‌عنوان نمایش برتر انتخاب شد.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر در بخش طراحی پوستر و بروشور توسط محمد قربانی برای نمایش خانه از بابلسر، افزود: در این بخش از محمد جواد ایزدی برای نمایش چهار از آمل تقدیر به عمل آمد.

دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مازندران اضافه کرد: در بخش موسیقی هیات داوران علاوه بر تقدیر از گروه موسیقی نمایش«یاغی‌های عاشق» جایزه موسیقی را به نمایش «اژدهاک» به خاطر انتخاب موسیقی متناسب با نیاز درام می‌دهد.

قنبری بیان کرد: در بخش طراحی لباس مریم شاه نوری نمایش چهار از امل به‌عنوان رتبه برتر اعلام شد و از سینا علی‌پور در نمایش خانه تقدیر به عمل آمد.

وی با اعلام اینکه در بخش طراحی صحنه سینا علی‌پور با اثر نمایش خانه به‌عنوان اثر برتر انتخاب شد، افزود: همچنین در این بخش 
مجید شعاعی با نمایش چهار به‌عنوان اثر قابل تقدیر انتخاب شد.

دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با بیان اینکه در بخش نویسندگی هیات داوران هیچ متنی را حائز دریافت جایزه یا تقدیر نمی‌داند، اظهار کرد: در بخش کارگردانی مجید شعاعی با نمایش چهار به‌عنوان رتبه اول، مهیار صیفوری با نمایش تکرار به‌عنوان رتبه دوم، سینا علی‌پور با نمایش خانه به‌عنوان رتبه سوم و همچنین نمایش اژدهاک به‌عنوان اثر قابل تقدیر انتخاب شد.

قنبری اظهار کرد: در بخش بازیگری زن لاوین خادم گیلانی در نمایش تکرار  مقام اول، هانیه زارعی در نمایش چهار مقام دوم،  فاطمه زهرا فتحی در نمایش خانه مقام سوم را کسب کرد و همچنین از فاطمه سجادی در نمایش یاغی‌های عاشق تقدیر شد.

وی یادآور شد: در بخش بازیگری مرد نیز علی شعبانی در نمایش اژدهاک مقام اول، مهرداد طهماسبی در نمایش چهار مقام دوم، میلاد محمدنژاد در نمایش پرسه‌های موازی مقام سوم را کسب کرد و از علی عظیمی در نمایش یاغی‌های عاشق تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها