ضرورت تزریق نشاط و امید در جامعه

ولیپور با تأکید بر ضرورت نشاط‌آفرینی و تزریق امید به جامعه، خاطرنشان کرد: زمانی‌که مردم دچار مشکلات اقتصادی باشند دل‌مان به درد می‌آید؛ پس همه ما مسؤول هستیم و باید سهم خودمان را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ایران ادا کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۳۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با حضور سمیه طوسی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران و آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به عنوان مدیران بانوی استان مراسم تجلیل از خبرنگاران عضو انجمن صنفی بانوان در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این مراسم اظهار کرد: نقش مهم خبرنگاران در توسعه جامعه انکارناپذیر است که با تلاش خود در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه گام برمی‌دارند.

سمیه طوسی افزود: بانوان خبرنگار نیز در کنار نقش خانوادگی خود نقش بی‌بدیلی در جامعه دارند که بسیار اثرگذار است.

وی اضافه کرد: خبرنگاران با توجه به نقش مهم و اثرگذار خود واقعیت‌های جامعه را می‌بینند و با نگاه موشکافانه و دقیق در زمینه حل این مشکلات گام برمی‌دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در کنار اصحاب رسانه هستیم باید اعلام کنم وابسته به هیچ جناحی نیستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: فرزندان شهیدان در حسرت فقدان بزرگ می‌مانند تا جامعه خم به ابرو نیاورد.

آرزو ولی‌پور با اشاره به به اینکه در دو سالگی از نعمت داشتن پدر محروم شدم،گفت: هیچ خاطره ای از لحن صدا و گرمای آغوش پدر را به خاطر ندارم، اما تلاش کردم تا مردم جامعه‌ام شاد باشند،  این خواسته پدرم و همه شهدا بوده است.


این فرزند شهید دادمه داد: مطالبه ای که در دیدار نخبگان استان مازندران از جناب دکتر روحانی رئیس محترم جمهور داشتم هم همین بوده که کشوری شاد برای مردم میهن  به دور از رنج و فشار و ناراحتی خواسته من و سایر فرزندان شهدا است چرا که ما تمام شادی و نشاط روزهای کودکی‌مان را فدا کردیم تا ایران و ایرانی شاد بمانند.

وی با تأکید بر ضرورت نشاط‌آفرینی و تزریق امید به جامعه، خاطرنشان کرد: زمانی‌که مردم دچار مشکلات اقتصادی باشند دل‌مان به درد می‌آید؛ پس همه ما مسؤول هستیم و باید سهم خودمان را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ایران ادا کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان کرد: درست است در شرایط موجود با توجه به مشکلات، کم و کاستی‌های بسیاری وجود دارد ولی باید دستاوردها و موفقیت‌های نظام را علنی کنیم که موجب تزریق امید در میان مردم جامعه شود.

ولی‌پور یادآور شد: مردم ما امیدوار به آینده نظام هستند به این دلیل که در این راه شهید صارمی‌ها و شهدای بسیاری دادیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نباید از فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی فاصله بگیریم، اظهار کرد: خبرنگاران باید اهل مطالعه باشند اگر خبرنگار دارای مطالعه و دایره واژگان زیاد باشد در این صورت می‌تواند خبر خوبی را تنظیم کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اشاره به اینکه ما باید با کتاب رفیق باشیم، تصریح کرد: افرادی که مطالعه می‌کنند نیز باید دوستی خود را با کتاب عمیق‌تر کنند.

راحله حاجیان رئیس انجمن صنفی بانوان خبرنگاران استان نیز در این مراسم از سختی‌های و مشکلات گفت که موفق شدند انجمنی با این عنوان در مازندران راه‌اندازی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها