مسئول گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا (س)در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
هدایتی گفت: زلزله موجب تخریب معادن زیادی در کرمان شد که خود سبب بیکارشدن عموم مرد‌ها گردید، بنابراین این گروه جهادی به برگزاری کلاس‌های اشتغال زایی، ایجاد مشاغل خانگی مثل صنایع دستی پرداخت.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۳۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
سید رسول هدایتی مسئول گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا (س) در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، در راستای فعالیت‌های این گروه جهادی در رزمایش محمد رسول الله بسیج عنوان کرد: این گروه از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده و در مناطق مختلفی از جمله شهرستان خاتم استان یزد، کوهبنان کرمان و مرز سیستان و بلوچستان خدماتی در اختیار مردم قرارداده است.

وی با بیان کرد: کارگروه‌های اصلی این گروه جهادی عمرانی، فرهنگی، آموزش و اشتغال کارآفرینی مشغول خدمت رسانی است.

هدایتی اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله اخیر در کوهبنان کرمان، این منطقه دچار تخریب‌های فراوانی شد بنابراین فعالیت اصلی گروه متمرکز بر عمران و آبادانی این منطقه بوده است.

وی گفت: از لحاظ عمرانی بازسازی منازل زلزله زده و از نظر فرهنگی نیز اعزام مبلغ به منظور ترویج احکام، اخلاق و برگزاری کلاس‌های عقیدتی صورت پذیرفت.

هدایتی در زمینه اشتغال و کارآفرینی عنوان کرد: زلزله موجب تخریب معادن زیادی در کرمان شد که خود سبب بیکارشدن عموم مرد‌ها گردید، بنابراین این گروه جهادی با همکاری جهادکشاورزی به برگزاری کلاس‌های اشتغال زایی، ایجاد مشاغل خانگی مثل صنایع دستی پرداخت.

وی در پایان گفت: در این منطقه اعتیاد به وفور مشاهده می‌گردد و معیشت مردم نیز با مشکل روبرو است.
ارسال نظرات