خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل حفظ آثاردفاع مقدس فارس:
مدیرکل حفظ آثاردفاع مقدس فارس در دیدار با عوامل نمایش «مهنا» در خصوص زندگینامه شهید سرلشکر خلبان «عباس دوران» با بیان اینکه فرهنگ دوران باشکوه دفاع مقدس را باید با زبان هنر به نسل آینده منتقل کرد، گفت: کتاب نمایشی «مهنا» توسط این اداره کل تهیه خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۰۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در دیدار با عوامل هنری تئاتر «مهنا» در خصوص زندگینامه شهید سرلشکر خلبان «عباس دوران» با بیان اینکه زبان هنر بهترین روش حهت نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است، اظهار داشت: تئاتر نمایشی «مهنا» یکی از فعالیت های هنری ارزشمند بود که توانست مقام های ارزشمندی در جشنواره تئاتر ارتش جمهوری اسلامی به خود اختصاص دهد.

گرامی گفت: در راستای حمایت از هنرمندان و تشویق فعالیت هنرمندان در حوزه دفاع مقدس این اداره کل تئاتر نمایشی «مهنا» را بصورت کتاب چاپ خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همه هنرها را باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکار برد بخصوص هنر تئاتر که یک هنر پایه و مورد علاقه جامعه است و هزینه در هنر یک سرمایه گذاری است که می تواند فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل و ماندگار کند.

در این دیدار عوامل نمایشی «مهنا» به بیان دیدگاه ها و خاطرات خود از این نمایش پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار