مصطفی برزگر
جانشین دادستان شهرستان دهلران:
جانشین دادستان شهرستان دهلران گفت: بسیج وجایگاه بسیج بر گرفته از تفکر حسینی ومکتب عاشورایی می باشد.
کد خبر: ۹۰۵۳۶۸۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "سید محمد حسینی"  جانشین دادستان شهرستان دهلران در مراسم رزمایش و نمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه اظهار کرد: امروز توانایی واقتدار نظام جمهوری اسلامی، مدیون تفکر بسیج وحضور بسیجیان در برهه های حساس انقلاب است.

وی افزود: پیام بسیج و تفکر ناب بسیجی همواره برای دوستان محبت و برادری و خدمت رسانی به مردم و برای دشمنان ایستادگی ومقاومت در برابر ظلم و ستم آنها می باشد.

جانشین دادستان شهرستان دهلران با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم  گفت: بسیج وجایگاه بسیج بر گرفته از تفکر حسینی ومکتب عاشورایی می باشد و ما باید همواره قدردادن تفکر وخط امام (ره) برای احیاء و زنده نگه داشتن تفکر حسینی در جامعه باشیم.

وی ابراز نمود: بایستی همه ما در صیانت از نظام مقدس اسلامی این میراث گرانبهای امام (ره) تلاش وکوشش نماییم و همواره پشتیبان ولایت فقیه ورهبری معظم انقلاب (مدظلله العالی) باشیم.

حسینی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب در حوزه جنگ نرم وتلاش آنان برای انحراف کشیدن جوانان کشور، گفت: ماباید زندگی خود را با سبک زندگی اهل بیت (ع) مزین کنیم واز ماه محرم جهت ترویج سبک زندگی ائمه به عنوان یک رسالت و وظیفه  استفاده کنیم وبا خود سازی در این ماه وسیله تقرب الهی و رفع حوائج را فراهم آوریم. 

وی ادامه داد: امروز دشمن نسل جوان ما را هدف قرار داده وهمه ما وظیفه سنگینی برای نشر معارف عمیق انقلاب واسلام برای جوانان و نوجوانان داریم وباید این معارف را در بین جوانان بسط وگسترش دهیم تا بتوانیم در مقابل توطئه های دشمنان این نظام مقابله کرد.

معاون دادستان شهرستان دهلران تصریح کرد :امروزه دشمنان این نظام و انقلاب تلاش می کنند تا تفکر  استکبار ستیزی را  از ما بگیرند  وسعی می کنند با جنگ روانی و تبلیغات گسترده در فضای مجازی ذهن جوانان را نسبت به نظام و انقلاب مسموم نمایند اما  پیام ما به دشمنان این است که  با جنگ و تحریم نمی توانید مردم سلحشور و انقلابی ما را از دفاع از انقلاب بازدارید بلکه ما به فضل الهی و تدابیر رهبری فرزانه و تجربه هشت سال جنگ تحمیلی از بحران تحریم های ظالمانه عبور خواهیم کرد و یک بار دیگر پوزه دشمنان نظام را به خاک خواهیم مالید و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

وی در پایان گفت: ملت ایران پوست وگوشتشان با ولایت فقیه عجین شده  است و استکبار نخواهد توانست در مقابل انقلاب اسلامی کوچکترین خدشه ای وارد کند و پیام شهدا به ما این است که همه با هم باشیم و تحت زعامت رهبری فرزانه و معظم انقلاب بر صراط شهداء باقی بمانیم.

 

ارسال نظرات