رزمایش و همایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) با شرکت گردان‌های بیت‌المقدس در سراسر استان به منظور ارتقای توان رزمی و فرهنگی در قالب ۲ قرارگاه برگزارشد
کد خبر: ۹۰۵۳۶۱۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
 به گزارش خبرنگار بسیج عشایری استان ک.ب رزمایش و همایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) با شرکت گردان‌های بیت‌المقدس در سراسر استان به منظور ارتقای توان رزمی و فرهنگی در قالب ۲ قرارگاه برگزارشد.
این رزمایش  مرحله اصلی آن  در مرکز آموزش امام جعفر صادق (ع) یاسوج برگزار شد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع بزرگ گردانهای بیت المقدس در رزمایش محمد رسول الله(ص) به قدرت برتر نظامی هر کشور اشاره کرد و گفت:کشورهایی که به دنبال نشان دادن قدرت خود و پایمال کردن حق دیگران هستند، تلاش می کنند کشورهای دیگر را زیر سلطه خود قرار دهند، که این کار به هیچ وجه پذیرفته نیست .
  سردار یدالله بوعلی به لفاظی و سخنان گنده تر از دهان برخی از رؤسای جمهور کشورهای غربی علیه ایران و جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: آنها اگر قدرت داشتند می توانستند جبهه پر فروغ جهان اسلام در لبنان و همچنین مردم مظلوم غزه که با سنگ در جلوی آنها ایستاده اند را شکست دهند.   وی با بیان اینکه تهدید های سران کشورهای غربی علیه جبهه مقاومت و ایران اسلامی یک طبل تو خالی است، اظهار کرد: آنها که امروز سخنان گنده تر از دهانشان را بیان می کنند حتی نتوانستند کشورهایی که به زور وارد خاک آنهاشدند همانند ملت مظلوم یمن که حتی قوت و خوراک روزانه خودشان را هم ندارند، شکست دهند و حتی در سوریه و عراق شکست خوردند، پس این  چه قدرت جهانی است که آنها ادعا می کنند و می گویند ما قادر هستیم که تمام جهان را زیر سیطره خود نگه داریم.  
سردار بوعلی در ادامه به عرصه جنگ جدید دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر امروز دشمن به صورت متمرکز به جنگ در عرصه اقتصادی علیه این مردم و اعمال فشار به این ملت پرداخته است، از سر ناچاری و ناتوانی است که نشان می دهد آنان توان مقابله با  این کشور در میدان رزم را ندارند.  
 
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه آمریکا حتی امروز هم نتوانسته است در برابر کشورهای با حداقل جمعیت و گروه های مبارز پیروز شود، گفت: امروز آمریکایی ها می دانند که نمی توانند هیچ گونه تعرض حتی هیچ تأملی علیه این کشور داشته باشند.  
 
سردار بوعلی با اشاره به اینکه حضور سپاه پاسداران و بسیجیان همیشه در صحنه در کنار مردم باعث آرامش جامعه شده است، افزود: امروز ما خادمان سبز پوش سپاه پاسداران و بسیجیان همیشه قهرمان وطن به مردم عزیز این کشور اسلامی می گوییم که قادر هستیم در هر شرایطی از این نظام مقدس دفاع کنیم و حاضر هستیم در عرصه میدان ثابت کنیم مرد میدان جنگ و نبرد هستیم و مطمئناً  هیچ کدام از دشمنان قادر نخواهند بود که این ملت را تضعیف کنند و به این  ملت هجمه ای داشته باشند.
فرمانده ارشد نظامی استان به دفاع جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت در لبنان و سوریه و فلسطین اشاره کرد و گفت: توجیهی که ما برای کمک به رزمندگان مبارز مسلمان در این کشورها داریم همین است که این ها نقاط نفوذ دشمن است و ما برای دفاع از مملکت خودمان حاضریم در هر نقطه دفاع را شروع کنیم، امروز دشمن و حتی برخی از خودیها می دانند که اگر جبهه مقاومت تضعیف شود به منزله این است که این مملکت در خطر خواهد بود و امروز دفاع از جبهه مقاومت یک امر بدیهی است.
در ادامه سرهنگ جاماسب بهمن یار ،فرمانده سپاه ناحیه عشایراستان کهگیلویه وبویر احمد در حاشیه برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله‌(ص) در جمع خبرنگاران تصریح کرد: امروز کشور برای خنثی‌ کردن ترفندها و توطئه‌های استکبار بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همدلی و اتحاد نیاز دارد که بدون شک قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها می تواند دشمنان انقلاب را مایوس کند. وی افزود:این رزمایش به یاد پشتیبانی مردمی از ۸سال دفاع مقدس با حضور گردان های بیت المقدس عشایری برگزار شده است که  تمرین فراخوانی و ستون کشی نیروهای بسیجی که همان تداعی اعزام بسیجیان به جبهه ها است، یکی از بخش های مهم این رزمایش است.
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان عشایر تصریح کرد:نشان دادن قدرت،انسجام و صلابت نیروهای بسیج مردمی (عشایری)و نیز تاکید بر وحدت و اقتدار ملت بزگ ایران با پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری از اهداف برگزاری این رزمایش بزرگ ناحیه عشایری است.
به گفته فرمانده سپاه ناحیه عشایری همزمان با رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) ، گروه های جهادی بسیج نیز با هدف محرومیت زدایی به مناطق محروم عشایری اعزام شده اند که این گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم در عرصه های مختلف فرهنگی، بهداشت و درمان،آموزشی، اجتماعی ،عمرانی و  آبادانی خدمات رسانی خواهند کرد.
ارسال نظرات