خبرهای داغ:

خدمات آموزشی مجتمع شهید کاظمی ارومیه متعلق به همه مردم است

مدیرعامل مجتمع شهید کاظمی ارومیه با بیان اینکه خدمات این مجموعه مختص کارکنان سپاه نیست، گفت: آحاد مردم می‌توانند از خدمات آموزشی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۹۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

علی ‌پورحسین امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار داشت: دیدگاه نادرستی در جامعه نسبت به مجموعه آموزشی، فرهنگی و رفاهی شهید کاظمی وجود دارد که خدمات آن ویژه کارکنان سپاه شهدا و بسیجیان است در حالی که این طور نیست.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه در زمینه شناساندن این مجموعه تاکنون ضعیف عمل شده است، ادامه داد: این موضوع را نتوانسته‌ایم در جامعه نهادینه کنیم که مجتمع شهید کاظمی ارومیه متعلق به آحاد مردم است.

این مسئول با بیان اینکه امکان استفاده همزمان 6 هزار نفر تا 7 هزار نفر به صورت همزمان از خدمات آموزشی این مجموعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود که امسال حدود2 هزار نفر از خدمات استفاده کنند در حالی که امکان ارائه خدمات تا 3 برابر این جمعیت نیز وجود دارد.

مدیرعامل مجتمع شهید کاظمی ارومیه تلاش برای محرومیت‌زدایی را یکی از اهداف برای ایجاد این مجموعه عنوان کرد و بیان داشت: در یکی از مناطق کم‌برخودار مرکز استان مجتمع و مجموعه‌های متنوع آن راه‌اندازی شد.

این مسئول یکی از اهداف دیگر را اشتغال‌زایی عنوان کرد و بیان داشت: در 6 حوزه مختلف مهارت آموزی انجام می‌شود به طوری که مخاطب بعد از تکمیل دوره می‌تواند بدون نیاز به سرمایه کلان برای خود شغل ایجاد کند.

مدیرعامل مجتمع شهید کاظمی ارومیه یکی از برنامه‌های توسعه‌ای در این مجموعه را ایجاد جایگاه سوخت دومنظوره سی.ان.جی و بنزین عنوان کرد و گفت: برای بیش از 10 نفر در این پروژه شغل ایجاد خواهد شد.

پورحسین ارائه خدمات با دو نوع تخفیف را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای طیف‌های خاص از جمله فرزندان ایثارگران، جانبازان، خانواده سپاه، کمیته امداد و بهزیستی 30 تا40  درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یک تخفیف عمومی هم وجود دارد که شامل اقشار مختلف مردم می‌شود به این شکل که خدمات آموزشی در این مجموعه به مراتب ارزان‌تر از سایر اماکن آموزشی است چرا که سپاه نگاه درآمدزایی ندارد.

این مسئول ایجاد حسینیه عاشقان اعظم ثارالله ارومیه را یک ظرفیت بزرگ برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و همایش‌های مختلف عنوان کرد و گفت: هر جمعه آئین قرائت دعای ندبه با حضور حداکثری مردم برگزار شده و مسابقات سراسری قرآن کریم و یادواره شهدای اطلاعات نیز در این مکان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار