دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اعلام فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۳۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رحمان غریبی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با همکاری دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مسابقه بزرگ مقاله نویسی به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر را برگزار می‌کند.

غریبی، امر به معروف و نهی از منکر و تأثیر آن در سلامت جامعه، عاشورا وحدت مذاهب در قیام علیه ظلم، مقایسه ظلم‌ستیزی امام حسین (ع) با دشمن ستیزی امت کنونی اسلام، بیداری اسلامی در پرتو قیام امام حسین (ع) و وحدت و همدلی مسلمین، بزرگترین راهکار مقابله با دشمن را از محور‌های این مسابقه برشمرد.

وی با بیان اینکه از ٢٠ لغایت ٢٦ شهریور با عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، افزود: مسابقه مقاله‌نویسی به همین مناسبت بین اهالی فرهنگ و ادب استان در محور‌های مختلف پیش‌بینی و اعلام می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات را ١٥ شهریور جاری ذکر و بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند مقالات خود را به آدرس الکترونیکی setadehya.dabirkhane@gmail.com ارسال کنند.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه به آثار رسیده بعد از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد، یادآور شد: به صاحبان مقالات برگزیده در هفته امر به معروف و نهی از منکر لوح تقدیر همراه با جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات