خبرهای داغ:
مهدی خوش رفتار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: هدف از اجرای رزمایش محمد رسول الله 2 نمایش انسجام بسیج در امورات دفاعی و نظامی در عرصه جنگ سخت، نیمه سخت و نرم خواهد بود و آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن است.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۳۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد علی بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: رزمایش و نمایش اقتدار محمد رسول الله(ص) 2 با حضور گردان های بیت المقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام گروه جهادی نورالهدی در بخش ماژان عنوان داشت: این گروه جهادی که به مدت یک هفته در روستاهای تقی آباد، دولت آباد و اصغریه فعالیت خواهد داشت مسائل قرآنی، اخلاقی، معنوی، شرعی و مسائل عقیدتی و فرهنگی را برای مردم محروم این روستاها تشریح خواهند کرد و بهره گیری از سخنران های مطرح استان در همایش های جمعی سه روستا پیگیری می شود.

بشیری تصریح کرد: هدف از اجرای رزمایش اقتدار نمایش انسجام بسیج در امورات دفاعی و نظامی در عرصه جنگ سخت، نیمه سخت و نرم خواهد بود و آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن است.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی خدمت رسانی به مردم محروم سطح شهرستان بوده که در قالب موضوعات فرهنگی، مشاوره در امور زندگی، عمرانی، ویزیت و درمان رایگان فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها