خبرهای داغ:
یادداشت*

نمایش زیبای حضور نسلی در قامت سپاهیان رسول‌الله (ص)

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان «سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (۲)» شاهد نمایش زیبای حضور نسلی است که آمده‌اند تا در قامت رهروان واقعی پیامبر اعظم (ص) قرار گیرند.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۹۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
نمایش زیبای حضور نسلی در قامت سپاهیان رسول‌الله (ص)به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امام راحل و مقام معظم رهبری در سخنان گوهربار خود بار‌ها و بار‌ها بر اهمیت بسیج و بسیجیان تأکید داشته و دارند.
امام راحل بسیج را لشکر مخلص خدا عنوان می‌کند و از خدا می‌خواهد تا با بسیجیانش محشورش گرداند و در آخرین پیام خود به مناسبت سالگرد تأسیس بسیج در سال ۱۳۶۷ بیانات بسیار ارزشمندی را در باب بسیج و بسیجیان بیان و هدف تشکیل بسیج را «بسیج جهانی انقلاب» بیان می‌فرمایند که امروز ما شاهد تحقق آن در منطقه همچون کشور‌های عراق، سوریه و یمن هستیم.
مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا نیز امام علی (ع) را در کلامی به‌عنوان الگوی بسیجیان معرفی می‌کنند که تمام وجودش وقف اسلام بوده است.
معظم‌له بسیج را بدنه فعال کشور معرفی می‌کنند که در همه عرصه‌ها حضور فعال و آگاهانه دارد و تفکر بسیجی را والاترین تفکر در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و حتی اقتصادی و فرهنگی بیان می‌فرمایند.
از بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری چنین برداشت می‌شود که مهم‌ترین رکن از ارکان انقلاب اسلامی، بسیج است؛ نهادی که تماماً مردمی است و مردم سازنده و گسترش‌دهنده آن هستند، اما با ویژگی‌های همچون اخلاص، فداکاری، ایثار و شهادت، شهامت، صبر و بصیرت، ایمان، ولایتمداری، ولایت‌پذیری، استقامت و ایستادگی برابر ظلم و ستم و زورگویی.
امروز که در آستانه دهه چهارم انقلاب هستیم و تمام دشمنان این انقلاب و اسلام با همه ابزار‌ها در میدان مقابله با نظام حضور دارند، نقش بسیج بسیار تعیین‌کننده است و برای همین هم فشار‌های دشمنان بر ارکان تأثیرگذار انقلاب همچون بسیج و سپاه بیشتر از گذشته است.
با این همه تلاش باید شاهد جدایی بدنه فعال جامعه که بسیج این از مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوانان باشیم و به‌زعم بیگانگان، برگزاری رزمایش‌هایی همچون محمد رسول‌الله (ص) نشان‌دهنده نتیجه دادن توطئه‌های دشمنان این نظام باید باشد که این نسل در صحنه نباشند؛ اما امروز در رزمایش سپاهیان عاشورایی با عنوان محمد رسول‌الله (ص) شاهرود شاهد بودیم که بیش از ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان از نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بودند.
جوانان و نوجوانان شاهرودی با شوری همراه با شعور در وسط میدان حاضر هستند و این حضور نشان از ناکامی دشمنان در عرصه جنگ نرم دارد؛ هر چند آن‌ها تلاش فراوانی برای جذب این نسل دارند، اما این نسل به فرمود: ه رهبر انقلاب از نسل اول انقلاب جلوتر است.
نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با بینش و بصیرت پشتیبان ولایت و انقلاب هستند و سازمان بسیج را دژی محکم برابر تهدید‌های دشمنان دانسته و به آن پناه آورده‌اند تا مصون بمانند.
امروز این حضور آگاهانه که در همه اقشار بسیج وجود دارد و در همه این اقشار، جوانان شاخصه اول هستند؛ دشمنان باید در فتنه‌هایی که دارند، تجدید نظر کرده و ایران را به‌عنوان یک ابرقدرت تأثیرگذار در جهان قبول کنند.
جوانان ایرانی رقم‌زننده آینده نظام و جهان خواهند بود و رهپویان مکتب حسینی زمینه‌سازان ظهور خواهند شد و دشمنان را در توطئه‌های خود ناکام می‌گذارند و به فرمود: ه شهید بهشتی، آمریکا از این عصبانیت خواهد مرد.
 
*علی عامری
ارسال نظرات
پر بیننده ها