خبرهای داغ:
مهدی مقصودی فر
برگزاری دوره سبک زندگی اسلامی ویژه سرگروه ها،مربیان و سرمربیان صالحین خوانسار
دوره سبک زندگی اسلامی ویژه سرگروه ها،مربیان و سرمربیان صالحین و همچنین مبلغان و مداحان ،توسط حوزه های مقاومت خواهران با همکاری اداره تبلیغات در فرهنگسرای شهرستان خوانسار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۸۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار استاد و کارشناس معروف تلویزیون و رسانه حجه الاسلام سرلک ضمن عرض تبریک عید سعید قربان و غدیر اظهار کرد:مفهوم زندگی همان هدف زندگی است که ما باید برای زندگی کردن هدف داشته باشیم در غیر اینصورت  زندگی معنا و مفهومی ندارد.

وی افزود :اکثر مردم کره زمین نمی دانند برای چه چیزی زندگی می کنند به همین خاطر است که انسانها روز به روز تنها تر می شوند.

استاد سرلک گفت:سبک زندگی همان جزئیات زندگیست مثل: لباس پوشیدن،خوردن،خوابیدن و... که شبیه به یک پازل و جورچین است که اگر بهترین رنگ آمیزی را هم داشته باشد ولی قطعات پازل سر جای خو نباشد معنا و مفهومی ندارد.

او خاطر نشان کرد: اکثر کسانی که ازدواج می کنند و بعد ازهم جدا می شوند بخاطر همین مسئله است که هدف ندارندو نمی دانند برای چه باید زندگی کرد.

او اضافه کرد:برخی مواقع برای هدف زندگی سالها باید زحمت کشید و حتی نماز و سایر عبادات ما باید هدف دار باشد در غیر اینصورت مطابق حدیث شریفی است که می گوید کسی که عبادت می کند ولی علم به آن ندارد برای چه عبادت می کند مثل حمار آسیابی است که دام دور خودش می چرخد.

وی خاطر نشان کرد:بزرگترین و جذاب ترین کاری که انسانها باید انجام دهند فهمیدن است زیرا ما به اندازه ای که می فهمیم و درک می کنیم ارزش پیدا می کنیم.

استاد سرلک در پایان گفت: مقدمه فهمیدن بندگی خداوند است و بندگی چیزی نیست جز تواضع،فروتنی،خشوع و ... که بندگی میسر نمی شود مگر با پذیرفتن ولایت.در اصل ولایت حقیقی بندگی را شکل می دهد و بدون آن به بندگی نمی رسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها