خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه فردوس:

یادواره شهدا برای بهبود زندگی خودمان است

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس هدف از برگزاری یادواره شهدا را از یادنبردن شهدا برای بهبود وضعیت زندگی خودمان دانست و گفت: شهدا نیازی به یادواره ندارند و برگزاری یادواره شهدا برای درس گرفتن خود ما است.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۷۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین ارمغان نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در یادواره شهدای روستای چاهنو هدف از برگزاری یادواره شهدا را از یادنبردن شهدا برای بهبود وضعیت زندگی خودمان دانست و گفت: شهدا نیازی به یادواره ندارند و برگزاری یادواره شهدا برای درس گرفتن خود ما است.

وی با تأکید بر مطالعه وصیت نامه شهدا و بررسی دقیق آن ها گفت: بیشترین فراوانی توصیه های شهدا درخصوص توجه به ولی فقیه و حرکت در مسیر ولایت است و مهمترین مسیری که شهدا انتخاب کردند راه ولایت بوده است.

ارمغان در ادامه دلایل اهمیت ولایت را تجلی توحید در ولایت دانست و افزود: ولایت زیربنای نبوت و امامت و اساس و شالوده اسلام است و موجب برقراری نظم و حیات جامعه می شود و  همچنین ولایت مداری عمل صالح را بالا می برد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه فردوس همچنین گفت: آثار و ثمرات ولایتمداری، دستیابی به ایمان حقیقی و راستین و تهذیب نفس و موجب قبولی اعمال و شفاعت و رستگاری و ورود به بهشت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار