سردار غیب پرور گفت: منافقان برای از بین بردن انقلاب کمر همت بسته اند و برنامه های بسیاری هم برای تحقق این هدف دارند، در این میان قرارگاه های فرهنگی با کار جهادی نقش بسزایی در خنثی سازی این تلاش ها ایفا می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۵۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آئین افتتاحیه قرارگاه فرهنگی نورالائمه(ع) عصر امروز (دوشنبه 12 شهریور ماه) با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در محل موسسه فرهنگی نورالائمه(س) برگزار شد.

سردار غیب پرور در این مراسم با تأکید بر لزوم برنامه ریزی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن اظهار داشت: امروز با فضای فرهنگی نابسامانی در جامعه مواجه هستیم و از طرفی دشمن از هرجهت در کمین جوانان ماست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز منافقان و فرقه های ضاله برای از بین بردن انقلاب کمر همت بسته اند و برنامه های بسیاری هم برای تحقق این هدف شوم خود دارند، در این میان قرارگاه های فرهنگی با کار جهادی نقش بسزایی در خنثی سازی این تلاش ها ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج از فعالیت قرارگاه های فرهنگی حمایت می کند، گفت: ما در سازمان بسیج تاجایی که در توانمان باشد آمادگی حمایت از چنین مجموعه های خودجوش و مردمی را داریم و امیدوارم که قرارگاه نورالائمه(ع) محلی برای نشر و ترویج معارف و جایگاهی برای هجوم علیه دشمن باشد.

ارسال نظرات