استاندار در چهلمین نشست شورایبرخورد شدید با مدیریران سهل انگار در اجرای طرح ها گفتگوی دولت با بخش خصوصی تولید و اشتغال را اولویت مهم دولت دانست و گفت:تحقق این دو مقوله مهم نیازمند همت جهادی ،مسئولیت پذیری و تعامل بخش خصوصی با مجموعه دولت و بانک های عامل است.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۳۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
علی محمد احمدی با بیان اینکه با مدیران و کارشناسان کم کار و بی مسئولت و بهانه گیر برخورد می‌شود از رئیس اتاق بازرگانی استان خواست در صورت مشاهده اسامی متخلفان را به استانداری اعلام تا با ان‌ها برخورد شود.
وی با تاکید بر اینکه باید با مفسدان اقتصادی برخورد شود از مسئولان منابع طبیعی استان خواست چنانچه افراد حقیقی و حقوقی که برای سرمایه گذاری در بخش‌های اقتصادی از دولت در شهرک‌های صنعتی و خارج از این شهر‌ها زمین دریافت کردند، اما قصد آن‌ها فقط اخاذی و سودجویی بوده و هیچ کاری انجام ندادند به استانداری اعلام تا آن‌ها را برای برخورد به دستگاه قضایی استان معرفی کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج هم با انتقاد از وضعیت فعلی حاکم بر بازار ارز گفت:مسئولان کشوری و استانی باید برای این نابسامانی چاره اندیشی کنند.
کیانی از افزایش نرخ قیمت نهاده‌های دامی از ۹ تا ۸۸ درصد و ۴۵ تا ۲۰۶ درصد نهاده‌های صنایع وبرخورد شدید با مدیریران سهل انگار در اجرای طرح‌ها ساختمان نسبت به پارسال خبر داد و افزود:این افزایش توان تولید و اشتغال را از تولیدکنندگان و خرید را از مشتریان سلب کرده است.
وی بی ثباتی و غیرقابل پیش بینی بودن قیمت ها، دشواری تامین مالی از بانکها، بالا بودن نرخ سود تسهیلات بانکی، مفاسد اقتصادی و بی ثباتی در سیاست‌ها و مقررات و رویه‌های اجرایی ناظر بر کسب و کار را از مهمترین موانع و چالش‌های پیش روی محیط کسب و کار و فعالان اقتصادی برشمرد.
نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم از آغاز مبادله موافقت نامه‌ها در بخش عمرانی خبر داد و گفت:: این موافقت نامه از روز شنبه آغاز و تا پایان شهریورماه امسال پایان می‌یابد.
ارسال نظرات