رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه‌ در شهر یاسوج خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۲۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
سعید بالش زر در رابطه با جزئیات انهدام این باند کلاهبرداری، افزود: این باند که متشکل از چهار نفر بود، با ایجاد تصادف ساختگی از بیمه‌ها کلاهبرداری می‌کرد.

بالش زر با بیان اینکه گزارش کلاهبرداری این باند به پلیس آگاهی ارجاع شد و اقدامات لازم نیز عملیاتی شد، عنوان کرد: طی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی تمام اعضای این باند دستگیر شدند که در ابتدا و طی بازجویی اولیه منکر هرگونه خلافی بودند، اما پس از مواجهه با ادله پلیس مجبور به اقرار شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در رابطه با شیوه و شگرد این باند، تصریح کرد: این گروه یکی از اعضای خود را با بی‌حس کردن دست و پای وی به‌گونه‌ای مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند که دست و پای فرد می‌شکست و بعد فرد را برای صحنه‌سازی تصادف به سطح شهر انتقال می‌دادند و پس از صحنه‌سازی مصدوم به بیمارستان و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل می‌شد.

بالش زر افزود: با بررسی اسناد و مدارک بدست آمده از متهمان و با دعوت از شرکت‌های مختلف بیمه و شناسایی پرونده‌های تشکیل شده، برآورد ارزش مالی در این خصوص به بیش از یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال اقدام به کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه رسید.
ارسال نظرات