خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کربلا استان مازندران

استقامت عامل پیروزی/محتکران سربازان آمریکا

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران گفت: اگر ما بتوانیم معیت الهی را حفظ کنیم، آمریکا که هیچ اگر ده برابر قدرت آمریکا نیرو در جهان داشته باشند این نیروی که خداست که غلبه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۲۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار محمدحسین بابایی در شامگاه رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) در جوار حرم شهدای گمنام شاهرود در سخنانی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر صبرو استقامت در راه هدف اظهار کرد: استقامت در قرآن به معنی ایستادگی کردن، ادامه دادن و راه را دنبال کردن و توقف نکردن است.
وی افزود: شاید افرادی سی سال قبل لباس بسیج پوشیدند، اما در اواسط جنگ رفتند و گم شدند و یا در صحنه جنگ بودند و امام که از دنیا رفت آن‌ها هم رفتند، اما خدا در قرآن تاکید می‌کند پیروان رسول استقامت کنید تا قیامت.
بابایی خاطر نشان کرد: ملتی که راهی را آغاز می‌کند رسیدن به نتیجه احتیاج دارد به استقامت و متوقف نشدن در میانه راه و امروز برخی از منافقین و شیاطین می‌گویند چهل سال از انقلاب گذشت و آن وعده‌های امام کجاست و جواب این است به مقدار استقامت نتیجه گرفتیم، اما راه ادامه دارد.
وی با اشاره سخنان رهبری در مورد اینکه نهضت ما پنج مرحله دارد گفت: پیروزی انقلاب، استقرار انقلاب، تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی و تمدن اسلامی که ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و موفق نشدیم.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر مقاومت تا تشکیل دولتی در تراز انقلاب افزود: رهبری تاکید دارند که نباید در راه رسیدن به هدف متوقف شد و راه طولانی داریم و در مسیر رسیدن به هدف مراقب انحراف و زاویه پیدا کردن باشیم.
وی با اشاره به عوامل انحراف که دو عامل بیرونی و درونی است خاطر نشان کرد: من و شما در تهدید عامل درونی هستیم که تهاجم هوا‌های نفسانی است که اگر تأثیر گذارد دیگر نمی‌توان فرماندهی کرد و پاسدار و بسیجی و روحانی هم ندارد و شهوت قدرت و مال و ثروت اگر اثرگذارد ما دیگر انقلابی و حزب اللهی نیستیم.
بابایی با اشاره به عامل بیرونی که دشمنان و توطئه گران و منافقین هستند گفت: در فتنه ۸۸ که هوای نفس بخشی از خواص موجب شد، ۱۰ سال برای این فتنه برخی دولتمردان قدیم جلسه داشتند و دشمن بیرون نیز شیر شد و تصمیم گرفت فشار را بیشتر کند.
وی با اشاره به بیانات رهبری انقلاب که فرمودند: سه گروه در معرض آیات قرآن در باب استقامت هستند تصریح کرد: اولین گروه مسؤولین هستند، اما پشت سر رهبری و دوم مردم که باید استقامت کند که ومردم ما ثابت کردند که هستند و وضع ما بهتر از دهه اول انقلاب است که مردم در صحنه‌های خطر و شهادت ثابت کردند که نسل امروز محکم‌تر و بصیر‌تر هستند و امت اسلامی سومین عامل است که با استقامت پیروز خواهد شد.
وی تاکید کرد: نتیجه استقامت و مقاومت این است که ملائکه نازل می‌شوند و نتیجه پیروزی را در کف دست آن‌ها قرار می‌دهند، در زمان امروز نقشه این بود ایران و سوریه وعراق را تجزیه کند، اما ایستادن مردم ایران و منطقه باعث شد نقشه آن‌ها نقشه برآب شد.
وی با تاکید بر اینکه نتیجه استقامت، پیروزی‌های پی در پی خواهد بود گفت: در زمان ما عده‌ای تهدیدات را دیدند و ترسیدند و نزد آقا آمدند و نامه نوشتند که مذاکره کنیم، اما آقا با توجه به آیات قرآن فرمودند: من هم می‌گویم «ان معی ربی سیهدین.»
بابایی با بیان اینکه باید امروز تقوا داشته باشیم چه سیاسی و اقتصادی افزود: عده‌ای بی تقوا امروز احتکار کردند و سربازی برای آمریکا را اثبات کردند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: اگر من و شما بتوانیم این معیت الهی را حفظ کنیم، آمریکا که هیچ اگر ده برابر قدرت آمریکا نیرو در جهان داشته باشند این نیروی که خداست که غلبه خواهد کرد.
وی در پایان با ابراز خرسندی از حضور در بین بسیجیان بویژه روحانیون که حضور چشمگیر دارند گفت: تا شما روحانیون در میدان باشید، این انقلاب به خوبی پیش خواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها