خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه گفت: همچنانكه بسيجيان و رزمندگان دلاور سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس به استكبار جهاني درس فراموش نشدنی دادند امروز هم سربازان امام خامنه ای (مدظله العالی) باور دارند كه برای ماندن انقلاب نياز به همت بيشتری است.
کد خبر: ۹۰۵۳۳۰۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد پاسدار ابراهيم كريمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمايش و نمايش اقتدار عاشورايی سپاهيان حضرت محمد رسوالله(ص)2 در زيركوه خبر داد.

وی اظهار داشت: رزمايش و نمايش اقتدار عاشورايی سپاهيان حضرت محمد رسوالله(ص)2 با حضور 2 گردان از بخش مركزي و بخش زهان روز چهارشنبه 14 شهريور شروع و تا روز جمعه 16 شهريور ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه هدف از اجرای اين رزمايش را حفظ انسجام و آمادگی  توان رزم و نمايش اقتدار بسيجيان هميشه در صحنه و تجديد پيمان با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام زمان دانست و عنوان كرد: با توجه به جلساتی كه با بسيجیان در حوزه ها و پايگاه های مقاومت بسيج داشتيم حضور بسيجيان در اين برنامه چشمگير خواهد بود.

تجدید پیمان با انقلاب در رزمایش محمد رسول الله(ص)2 در زیرکوه

كريمی گفت: حضور بسيجيان در اين برنامه نشانگر آمادگی و اعتقاد مردم به انقلاب اسلامی است لذا همچنانكه بسيجيان و رزمندگان دلاور سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس به استكبار جهاني درس فراموش نشدنی دادند امروز هم سربازان امام خامنه ای (مدظله العالی) در ميدان اقدام و عمل در عرصه های مختلف فرهنگی، سياسی، سازندگی  و علمی در وسط ميدان و گوش به فرمان ولايت هستند و باور دارند كه برای ماندن انقلاب نياز به همت بيشتری است.

فرمانده ناحيه زيركوه با بيان اينكه رزمايش 3 روز از تاريخ 14 شهريور تا 16 شهريور خواهد بود ،گفت: شروع برنامه ها روز چهارشنبه ساعت 16 بعد از ظهر در گردان امام حسين(ع) با تجمع بسيجيان و سخنرانی سردار رجب زاده فرمانده تيپ پياده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خواهد بود.

وی افزود: در ادامه ستون كشی خودرويی و نيرويی در شهر جاجی آباد از محل سه راهی آبيز به سمت ميدان آيت ا...فقيه و اسكان نيروها در محل چاه جنگل شاهرخت، اجرای برنامه راهپيمايی شبانه و آموزش جهت يابی و تخمين مسافت از ديگر برنامه های روز اول رزمايش خواهد بود.

تجدید پیمان با انقلاب در رزمایش محمد رسول الله(ص)2 در زیرکوه

کریمی ادامه داد: برنامه های روز دوم برگزاری كلاس خود امدادی و ديگر امدادی، عمليات روانی، آرايشات و  كلاس توجيهی برای گشت های محله محور، رزم تونفا و ... است.

وي برنامه هاي روز سوم را آشنايی با تاكتيك های مقابله با اغتشاشات و تجهيزات، رزمايش مقابله با اغتشاشات، حضور سازمان يافته بسييان در نماز جمعه، آشنايی با عمليات انتحاری و دفاع شخصی عنوان كرد.

فرمانده ناحيه مقاوت بسيج زيركوه در ادامه عنوان كرد: در كنار رزمايش اقتدار بسيج و همزمان با اجرای اين برنامه، اعزام گروه های جهادی از 9 تا 29 شهريور را در سطح شهرستان بوي‍ژه مناطق محروم خواهيم داشت و برنامه محوری در اين رابطه روز چهارشنبه 21 شهريور در محل مسجد جامع شهر حاجی آباد برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها