خبرهای داغ:
در ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3 بشرویه مطرح شد

اجرای رزمایش بزرگ محمد رسول الله 2 در ارسک/ جهادگران سربازان جنگ اقتصادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص)2 در شهرستان بشرویه در منطقه شناسایی شده شهر ارسک از توابع شهرستان برگزار خواهد شد که حضور پر شور بسیجیان و گردان های بیت المقدس را در این رزمایش خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۰۵۳۳۰۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3  در بشرویه برگزار شد.

علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه در این نشست ضمن خداقوت به تمامی دستگاه های اجرایی در هفته دولت گفت:خدمات نظام و دولت اکنون باید به عینا به مردم بازگو و قابل لمس باشد،چراکه دشمنان نظام برای براندازی و اختلاف بین مردم و نظام نقشه ها کشیده اند.

وی گفت:اکنون که در جنگ اقتصادی سختی قرار گرفته ایم و مردم در فشار هستند باید تمام توان خود را در جهت رفع موانع و امورات زندگانی روزمره مردم بخصوص مردم شهرستان بکار گیریم.

زمان زاده عنوان داشت:اقدامات بسیج و نیروهای جهادی بازوی توانمند و کمک کار دولت در اتمام و اجرای پروژه های عمرانی و بخصوص فرهنگی بوده و هست،که از تمام توان این نیروهای مخلص باید حداکثر استفاده را برد.

فرماندار بشرویه نیز گفت:شهرستان بشرویه نیز با داشتن نیروهای ولایی و مردمی پای کار نباید با کمبود حداقل های نیازهای روزمره در اقشار مختلف روبرو باشد و تنها خدمت اصلی به این اقشار،کار در راه آبادانی است.

وی عنوان داشت:در راستای تکریم فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت،تمامی دستگاه ها موظف به راه اندازی میز خدمت در ادارات و نهاد های خود هستند و باید تمام توان خود در تسهیل امورات اداری،برای تسریع در کارهای مردم انجام دهند.

زمان زاده همچنین گفت:با توجه به اهمیت رزمایش محمد رسول الله(ص)2 و اقتدار نیروهای بسیجی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در هر چه باشکوه برگزار کردن این رزمایش دخیل و باید همکاری لازم را داشته باشند.

سرگرد خبازی فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه نیز در این نشست از آغاز بزرگترین رزمایش ملی محمد رسول الله(ص) در کشور خبر داد و گفت:آغاز رزمایش محمد رسول الله (ص) در کشور که با حضوربیش 1000 گردان بیت المقدس در حال انجام است در جهت آمادگی فیزیکی،تجهیزاتی و قوای نیروهای بسیج صورت خواهد گرفت که به طبع آن در شهرستان بشرویه نیز 2 گردان بیت المقدس این شهرستان از آمادگی لازم برخوردار هستند.

وی عنوان داشت:اکنون که فشار های اقتصادی از سوی دشمنان اسلام و نظام بر این مردم صبور هجمه آورده است،وظیفه ذاتی هر مسئول و بخصوص بسیجیان است که در راستای کمک به قشر محروم و کم درآمد تلاش کنند.

خبازی خاطرنشان شد:با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب و تبلیغات سوعی که به نظام و ملت می شود،مراسمات دهه فجر انقلاب و بخصوص هفته دفاع مقدس با اقتدار و کیفیت مطلوب تری برگزار خواهد شد،که همه این اقدامات را با همت و کمک خود مردم انجام خواهیم داد.

سرگرد خبازی ادامه داد:رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) در شهرستان بشرویه در منطقه شناسایی شده شهر ارسک از توابع شهرستان برگزار خواهد شد که حضور پر شور بسیجیان و گردان های بیت المقدس را در این رزمایش خواهیم داشت.

وی همچنین از رسانه های سطح شهرستان بخصوص صدا و سیما خواست تا این اقتداربزرگ و توان نیروهای بسیج رادر رزمایش محمد رسول الله(ص) به موقع انعکاس دهند.

رجبی مسئول بسیج سازندگی شهرستان بشرویه نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری تمامی ادارات در اردوهای جهادی گفت:با همکاری ادارات و تامین مصالح و مواد اولیه از ابتدای سال جاری بیش از 117 جهاد گر خواهر و برادر به مناطق مختلف و روستاهای شهرستان اعزام شده اند.

وی گفت:در راستای بهسازی و رنگ آمیزی مدارس نیز توسط دانش آموزان بسیجی مستقر در پایگاه های بسیج،52 دانش آموز خواهر و برادر به مدت 10 روز در مدارس شناسایی شده سطح شهرستان مشغول به فعالیت بوده اند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بشرویه ادامه داد:در راستای رفع محرومیت زدایی و با کمک کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)،جامعه هدف شناسایی و برای ترمیم و بهسازی منازل این عزیزان گروه های جهادی تشکیل و همزمان با آغاز رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) در شهرستان این نیروهای بسیجی اعزام خواهند شد.

رجبی ادامه داد:عمده نیاز مواد اولیه و مصالح جهت ترمیم و بهسازی منازل جامعه هدف،سیمان،کاشی و سرامیک،گچ و آجر است که امید داریم با همکاری ادارات سطح مصالح مورد نیاز تامین شود.

وی گفت:در آستانه ورود کاروان پیاده شهرستان بشرویه که طبق آیین همه ساله به مزار امام زاده زید بن علی (ع) بخش دیهوک مشرف می شوند،یک گروه 6 نفره خواهر بسیجی جهت اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی بمدت یک هفته به آن امام زاده اعزام خواهند شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها