مراسم جشن غدیریه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۲۶۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ جهان تشیع و ولایت امیر المومنین علی (ع) در مراسم جشنی با حضور پایوران و سربازان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید رضا مرتضوی در سخنانی با تبریک این اعیاد و ایام ماه ذی الحجه با بیان اینکه امر ولایت و امامت به قدری مهم بود که خداوند به پیامبر تاکید کرد که اگر ابلاغ نکند رسالتش ناتمام و ابتر است افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ولایتمداری و ولایتپذیری را در جامعه بسط و گسترش دهیم و باید ابتدا از خود و خانواده مان شروع کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت دادن به شعائر دینی گفت: دشمن تلاش دارد تا فرهنگ اسلامی ما را کرنگ کند و ما باید با برگزاری چنین مراسم‌هایی در سطح محله و جامعه و حتی خانواده در ترویج شعائر دینی فعال و کوشا باشیم.
احمد حسین پور جانشین سپاه شاهرود نیز در این مراسم با تاکید بر ترویج ایام غدیریه و مناسبت‌های مختلف ماه ذی الحجه این برنامه‌ها را آمادگی برای ورود به ماه محرم عنوان کرد و از همه خواست تا در این جهت فعال و کوشا بوده و برنامه‌های متنوعی در سطح اقشار بسیج انجام دهند.
مولودی خوانی و پذیرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها