مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: برگزاری صحیح کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال‌های گذشته اثرات ارزنده و خوبی را به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۰۵۳۲۵۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی در گردهمایی مدیران شعبات موسسه فرهنگی بین الحرمین گفت: با امر مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش همگانی در راستای رفع مشکلات مرتبط به آسیب‌های اجتماعی حرکتی عظیم از سوی موسسه فرهنگی بین الحرمین در سال‌های گذشته آغاز شده است وان شاالله ادامه خواهد داشت.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین بیان کرد: آسیب‌هایی از جمله طلاق، اعتیاد، ناامیدی، فقر، فساد و... از مشکلاتی است که به همراه خود ده‌ها مشکل دیگر را به وجود می‌آورد و نسل‌های آینده را نیز به شدت تهدید می‌کند؛ که موسسه فرهنگی بین الحرمین با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مکان و زمان مختلف برای تمام مقاطع سنی درصدد است تادر راستای رفع و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام نماید که برگزاری صحیح کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال‌های گذشته اثرات ارزنده و خوبی را به همراه داشته است.
ابراهیمی افزود: جلوگیری از بسیاری از طلاق‌ها، جلوگیری از افزایش نزاع‌های خانوادگی، ایجادروحیه امید و خودباوری و... از جمله کارکرد‌های برگزاری این کارگاه‌های آموزشی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: امید است باهمکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در امر برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این زمینه شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها