جانشین مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: در یک ماه گذشته، دو میلیون نخ سیگار قاچاق خارجی در مرزهای آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۲۰۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

 

فردین پیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به کشفیات یک ماهه گذشته مرزبانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در راستای کنترل مرزها و به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان استان توانستند در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق را کشف کنند.

وی تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات ها، دو میلیون نخ سیگار خارجی، یک هزار ثوب البسه، چهار هزار لیتر مواد سوختنی، دو هزار عدد انواع قرص های خارجی، دو هزار عدد انواع لوازم پزشکی و نیز 450 قطعه لوازم یدکی خودرو قاچاق از قاچاقچیان کشف کردند.

جانشین مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری 120 قاچاقچی و توقیف 25 دستگاه وسیله نقلیه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 20 میلیارد تومان برآورد کردند.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان استان به صورت شبانه روزی در سخت ترین شرایط جوی برای حفظ و حراست از مرزها تلاش کرده و همواره اقدامات تامینی برای برقراری امنیت در مناطق مرزی را افزایش می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات