خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از برگزاری بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها در ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و ۱۱ مهر ماه در یک هزار و 480 پایگاه در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۱۹۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

برپایی 1480 پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیمان ترکمانه از برگزاری بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها در همدان خبر دادو اظهار داشت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و ۱۱ مهر ماه در یک هزار و 480 پایگاه سراسر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 44 پایگاه ثابت در میادین شهرستان‌ها به‌صورت ثابت و سیار، 155 پایگاه بسیج و مساجد، 21 مرکز نیکوکاری، یک هزار و 260 پایگاه در مدارس برای برگزاری جشن نیکوکاری در همدان  در نظر گرفته‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان بیان کرد: همچنین 200 هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در میان دانش آموزان استان توزیع خواهد شد.

وی با تأکید بر بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در دریافت کمک‌های مردمی عنوان کرد: مردم نیکوکار همدان می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها، از طریق واریز مبلغ خود با شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷۷، شماره‌گیری #۰۸۱*۸۸۷۷*،، اپلیکیشن سنا که با ارسال عدد سه به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ به‌صورت پیامکی ارسال می‌شود و با استفاده از اپلیکیشن سکه، بله و آپ و یا از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ بانک ملی کمک‌های خود را پرداخت کنند.

ترکمانه بیان کرد: مردم نیکوکار همدان در سال گذشته 20 میلیارد و 839 میلیون ریال به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

وی با یادآوری اینکه پنجشنبه در میادین‌ شهرها، روستاها، و پایگاه‌های بسیج و مساجد و روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود، ادامه داد: 20 هزار دانش‌آموز و 3 هزار دانشجو محروم و نیازمند در سطح استان وجود دارد و کمک‌ها تا قبل از شروع سال تحصیلی به دست این عزیزان می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات