خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: اگر خواص جامعه به وظیفه خودشان که بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم بود درست عمل می کردند ما شاهد اتفاقات تلخ در طول تاریخ نبودیم.
کد خبر: ۹۰۵۳۰۴۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  سرگرد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در جمع روحانیون و مداحان شهرستان درمیان اظهار داشت: همان طور که تاکید به عزاداری در مصیبت ها شده؛ در شادی ها و جشن های اهل بیت (ع) هم باید فعال باشیم  امروز باید به مراسم و مناسبت هایی همچون عید غدیر خم هم توجه ویژه شود.

 وی با بیان اینکه در طول تاریخ اختلاف حتی در زمان اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) همیشه دو جبهه حق و باطل بوده است افزود: اتفاق هایی که در طول تاریخ افتاده و مصیبت های که بر اهل بیت (ع) وارد شده یک بخش عمده اش بخاطر بی بصیرتی، ضعف و انحراف خواص جامعه بوده است.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: اگر خواص جامعه به وظیفه خودشان که بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم بود درست عمل می کردند ما شاهد اتفاقات تلخ در طول تاریخ نبودیم.

وی متذکر شد: در شرایط امروز هم باید خواص جامعه که حرفشان روی مردم تأثیرگذار است به وظیفه خودشان به درستی عمل کنند و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امروز حفظ و نگاه داشتن انقلاب اسلامی بالاترن امر به معروف و نهی از منکر است. 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان تصریح کرد: امروزه در فضای مجازی و فضای حقیقی مسائلی مختلفی پخش می شود که نظام اسلامی کارآمد نیست در مقابل این شبهات و مسائل وظیفه داریم در هیئت ها و مراسم  برای مردم تبیین کنیم اگر ضعفی است این ضعف و اشکال به ما برمی گردد نه به نظام و انقلاب اسلامی، چون انقلاب اسلامی راهش مشخص است.

فاطمی نسب تأکید کرد: اگر همه ما  در مسیر ولایت حرکت کنیم مطمیناً مشکلات حل می شود.

وی یادآور شد: در زمان رضاخان قاجار اگر کاری هم شده فقط برای منافع خودشان و حفظ سلطنت شده است.

وی عنوان داشت: نظام اسلامی برکات زیادی داشته و نباید اینها را نادیده بگیریم. از جمله در سال 57 ، 47درصد مردم سواد خواندن داشتند اما اکنون 93درصد سواد دارندو همین طور استقلالی که داریم باید برای جوان های انقلاب توضیح داده شود.

فاطمی نسب در پایان گفت: در تمام توطئـه هایی که  استکبار دارد همیشه شکست خورده و این بخاطر اقتدار نظام و اقتدار مردم  و هیئت های مذهبی است همانطوری که انقلاب از همین هیئت ها بیرون آمد.

فرمانده ناحیه سپاه درمیان ادامه داد: امروز هم همین محرم و صفر است که انقلاب اسلامی را زنده نگاه داشته است. امروزه ما شهید حججی ها را داریم با وجود اینکه نسل سوم یا چهارم هستند و کشور ما با رأی مستقیم مردم اداره میشود که همه اینها دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها