خبرگزاری بسیج: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اذعان به اینکه برخی مردم به دلیل فقر و وضع ناهنجار معیشتی کودکان خردسال خود را می فروشند، اختلاس گران باید از اقدامات ناشایست خود در شرایط کنونی احساس شرم کنند.
کد خبر: ۹۰۵۳۰۱۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

  به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛

حجت‌الاسلام تیمور علی‌عسگری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در همایش تخصصی فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح و ائمه جماعات استان تهران در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، افزود: متاسفانه شرایط بدنمایی و اقدامات در زمینه پرداخت رشوه برای جمع آوری رای در جامعه کنونی به مراتب از دوران طاغوت هم بدتر است.

وی گفت: شرایط کنونی جامعه طوری است که تنها به وسیله رانت و رابطه کارها انجام می شود و این موضوعات ناهنجار، زندگی مردم عادی را با مشکلات عدیده ای در بخش های مختلف مواجه کرده است.

وی افزود: رانت و رابطه سبب شده تا سوء مدیریت در حوزه اجرا وجود داشته باشد و این موضوع قابل کتمان هم نیست.

وی اضافه کرد: پرونده های بسیاری در دولت قبل به قوه قضاییه ارسال شد، اما تاکنون هیچ پاسخی بابت این پرونده ها به مجلس داده نشده است.

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: 59 پرونده در زمینه زمین خواری آماده و باید در صحن علنی مجلس قرائت می شد، که تاکنون چنین اقدامی صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: همچنین در دولت گذشته پرونده فساد مالی خواهر یکی از مسئولان کشور در قوه قضائیه معدوم و هرگز نتیجه آن مشخص نشد.

مشاور معاون امور مجلس رئیس جمهور تصریح کرد: در زمینه مبارزه با فساد نباید هر مسئولی گناه را بر گردن دیگری اندازد و هر کسی باید به وظیفه و تکلیف خود عمل کند.

وی اظهار داشت: در زمینه رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی به حضور و وجود قضات متخصص در حوزه اقتصادی و جنایی نیاز است تا به صورت تخصصی به این نوع پرونده ها رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه ناکارآمدی در نظام مختص یک دستگاه نیست، افزود: فقدان مدیریت درست و نبود یک برنامه جامع و دقیق سبب بروز مشکلات عدیده در کشور شد که این کم کاری ها سبب بدبینی مردم به روحانیت شده است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا خون شهدا و اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل پایمال نشود.

 

 

ارسال نظرات