رزمایش سپاهیان محمّد رسول الله (ص) 2 در بوشهر برگزار می­ شود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) با اعلام این خبر گفت: رزمایش سپاهیان محمّد رسول الله (ص) 2 با حضور نیروهای بسیجی در قالب گردان ­های بیت المقدس یکشنبه 18 شهریور در مراکز شهرستان­ های استان برگزار می ­شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۹۹۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در جلسه قرارگاه هماهنگی این رزمایش اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با توطئه ­های مختلف به دشمنی با این انقلاب پرداخته ­­اند که به لطف پروردگار و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی تاکنون در همه این توطئه ­ها شکست خورده­ اند.

وی افزود: مجموعه عوامل دشمن در سال جدید به این نتیجه رسیده­ اند که برای مقابله با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران لازم است توطئه­ های خود را از بیرون هدایت کرده و از داخل کشور موجب براندازی این نظام شوند که در همین زمینه اقدامات متعددی را انجام داده و در تلاش برای رسیدن به این هدف هستند.

فرمانده قرارگاه هماهنگی رزمایش محمّد رسول الله (ص) 2 استان بوشهر تأکید کرد: تجربه ثابت کرده است هرگاه انقلاب اسلامی در شرایط سختی قرار گرفته است و مدافعان، دست اندرکاران و عوامل به وجود آورنده این انقلاب با هم متحد شده و اقدامات لازم را انجام داده ­اند به موفقیّت دست پیدا کرده و توانسته ­اند نقشه­ های دشمنان را با شکست مواجه سازند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: امروز آمریکایی ­ها از توطئه برای تهاجم نظامی به کشور ما به یأس و ناامیدی رسیده­ اند و تلاش دارند نقشه­ های خود را با جنگ اقتصادی و استفاده از فضای معیشت مردم دنبال کنند.

سردار رزمجو در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمّد رسول الله (ص) 2 در استان بوشهر گفت: این رزمایش در دو مرحله برگزار می ­شود که مرحله اوّل آن در مرکز شهرستان­ ها و مرحله دوّم آن در مرکز استان برگزار می ­شود.

وی پیام این رزمایش را اقتدار، نشاط و امید به آینده عنوان و خاطرنشان کرد: این رزمایش در مرکز استان در کنار آب های نیلگون خلیج فارس برگزار می ­شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات