خبرهای داغ:
معاون عملیات سپاه استان سمنان از برگزاری مرحله دوم "رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)" در هفته دفاع مقدس با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان سراسر استان در مرکز استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۹۳۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

مسعود پریسوز معاونت عملیات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه برگزاری همایش بزرگ همایش بزرگ نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) استان سمنان اظهار داشت: امروز جامعه به حضور مقتدارنه بسیج نیازمند است.

وی در خصوص برگزاری این همایش در استان سمنان خاطرنشان کرد: این همایش بزرگ در پنج  نقطه از استان در شهرستان های گرمسار، آرادان، سمنان، شاهرود و دامغان برگزار شد که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بسیجیان شهرستان های میامی در شاهرود و بسیجیان مهدیشهری و سرخه ای نیز در سمنان به انجام رزمایش پرداختند.

معاونت عملیات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: نیروهای حاضر در این رزمایش بزرگ بسیجیانی از گردان های بیت المقدس، امام علی، فاتحین و بسیجیان اقشار ادارات، اصناف، کارگری و پیکسوتان بودند و همچنین گروه های جهادی، نیروهای یگان ویژه تیپ 12 قائم (عج) سمنان و نیروهای پرسنل  کادر سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز حضور داشتند.

پریسوز عنوان کرد: این رزمایش مقرر شده است درسراسر کشور در یک بازه زمانی 20 روزه یعنی از نهم الی 29 شهریورماه هر روز یک استان اجرا شود.

وی بیان کرد: مرحله دوم این رزمایش بزرگ در هفته دفاع مقدس با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان سراسر استان در مرکز استان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها