فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان در رزمایش ۵هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله (عج) شهرستان سمنان گفت: بسیجیان در جبهه اقتصادی و محرومیت زدایی و امدادرسانی در کنار حفظ آمادگی در برابر دشمنان فعالانه حضور دارند.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۸۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش بزرگ نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) که با حضور ۵ هزار نفر از بسیجیان شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مصلی بزرگ شهرستان سمنان برگزار شد گفت:دشمنان انقلاب اسلامی ایران یک سیاستی را برنامه ریزی و پی ریزی کردند که انتهای آن به این ختم شود که از یک دوگانه پیروی بکنیم و آن جنگ یا مذاکره بود. آن موقعی که رییس جمهور بی خرد و کم تجربه امریکا به سفارش کارشناسان خودش این موضوع را دنبال کرد، فکر نمی‌کرد که طرح این موضوع اولا مواجه شود با یک برخورد و موضع قاطع رهبر مدبر ایران اسلامی و دوما این موضع گیری قاطع رهبر انقلاب اسلامی آغاز یک موج جدیدی باشد در برابر امریکا. امریکایی که در عرصه‌های مختلف فکر می‌کرد مردم ایران که حالا دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شده اند که البته بخشی از آن ناشی از تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان است و بخش اعظم آن از مدیریت‌های داخلی است، آن‌ها فکر می‌کردند بعد از این مشکلات و تحریم‌ها مردم و ملت شریف ایران اسلامی را به سوی خواسته خود خواهند کشاند که مذاکره باشد. ولی مقام معظم رهبری فرمودند:در دو جمله که جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد و این بیانات را با استدلال و دقیق بیان فرمودند؛ و دشمن فکر نمی‌کرد که با چنین موضع گیری جدی و صریحی مواجه شود.
سردار حسن زاده ادامه داد:امروز حضور شما بسیجیان در این رزمایش بزرگ و با عظمت دو مطلب را اثبات می‌کند، یک اینکه امریکایی‌ها به ویژه این آدم‌های کم تجربه که رهبر انقلاب خطاب به آن‌ها فرمودند، بروید باز خوانی بکنید تجربیات گذشتگان خود را، کسانی که در زمان‌های گذشته سعی کردند پنجه در پنجه این نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی بیندازند بروید بپرسید که چه نتیجه‌ای گرفتند. بروید از گذشتگان خودتان بپرسید کسانی که بار‌ها و بار‌ها ایران و انقلاب اسلامی ایران را تهدید به براندازی کردند، الان در چه وضعیتی هستند؛ و رهبر انقلاب اسلامی با این استدلال‌های قوی فرمودند که جنگ نخواهد شد. شما تجربه خوبی از ایثارگری و جان فشانی و رشادت و شهامت و شجاعت و شهادت جوانان و رزمندگان این مرز و بوم دارید و شما خوب درس گرفتید از ۸ سال دفاع مقدس که چطور این جوانان ما در جبهه‌ها برابر کل دنیا ایستادگی کردند.
وی افزود: دستاورد ۸ سال دفاع مقدس بازدارندگی‌ای شد که تا به امروز احدی به خود جرات تجاوز به خاک ایران اسلامی را نمی‌دهد. ما هیچ گاه آغاز گر جنگ نبودیم و نیستیم و نخواهیم بود فرمایش رهبرمان این است و دنیا نیز این را می‌داند؛ و همچنین میدانند که حمله و‌تجاوز به خاک ایران اسلامی اشتباهی است که شاید به نابودی آن‌ها ختم شود.
حسن زاده در ادامه گفت:در سه چهار ماه گذشته، ولی عهد بی تجربه عربستان را آوردند و به او گفتند که تو به ایران حمله کن و ما از تو حمایت می‌کنیم، و قول می‌دهیم که در کوتاه‌ترین زمان این جنگ را به سود تو به پایان دهیم، این جوان کم تجربه و بی خرد اینجا ذره‌ای عقل پیدا کرد و گفت:یک بار من را در منجلاب یمن فرو بردید هنوز هم نتوانستید از آنجا بیرونم بیاورید برای من کافی است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه گفت:اما این تجمع بزرگ چند هزار نفری امروز شما و دیگر بسیجیان در سراسر کشور که اوج آن در هفته دفاع مقدس در سراسر کشور در تجمعات ۲۰،۳۰،۵۰ و ۱۰۰ هزار نفری در کشور برگزار خواهد شد، پاسخ قاطعی به دشمنان و یاد آوری به ترامپ و امثال اوست که فکر نکنید اگر در یک زمان خاص مشکلات معیشتی را بر مردم ایران تمرکز دادید، ملت ایران به خصوص جوانان مومن انقلابی صحنه را خالی می‌کنند. این یک پیامی است برای دشمنان انقلاب اسلامی، اما یک پیامی هم برای ملت عزیز ما دارد و آن اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و بسیجی جان بر کف همچنان که در جبهه اقتصادی، محرومیت زدایی و امداد رسانی و مردم یاری حضور فعال و صد درصدی دارند همچنان آمادگی خودشان را در برابر دشمنان نیز حفظ می‌کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها