رزمایش و نمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص)۲ با حضور۱۴ گردان الی بیت‌المقدس از بسیجیان استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۴۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 در 3 مرحله و در قالب دو قرارگاه امام هادی (ع) با مأموریت برگزاری رزمایش و قرارگاه محرومیت‌زدایی با مأموریت اعزام 85 گروه جهادی به مناطق محروم استان، برگزار شد.

 

سپس با اعلام رمز شروع رزمایش توسط فرمانده سپاه استان و ستون کشی اتوبوس‌ها به سمت اردوگاه، برنامه‌های رزمی و فرهنگی رزمایش آغاز شد، اجرای تمرینات امنیتی و راهپیمایی شبانه و جهت‌یابی در اردوگاه از بخش‌های بعدی مرحله نخست رزمایش بود.

در مرحله اصلی رزمایش 14 گردان الی بیت‌المقدس از نواحی مقاومت بسیج سپاه استان با هدف انجام تمرینات تاکتیکی و با هدف انسجام سازمانی با ستون کشی و حرکت پیاده از مسیر میدان‌های شهید دستغیب، توحید، شهید مطهری و روح‌الله به سمت مصلی قدس حرکت نموده و در نماز دشمن‌شکن جمعه شرکت کردند.

در مرحله دوم، بیش از یک هزار نفر از جهادگران بسیجی استان در قالب 5 هزار نفر روز اردو در عرصه‌های فرهنگی، فنی عمرانی، آموزشی تبلیغی، مشاوره، بهداشت و درمان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی جهت ارائه خدمات عام‌المنفعه به مدت بیست روز از 9 تا 29 شهریورماه به مناطق محروم استان اعزام شدند.

1000 گردان از بسیجیان کشور از 9 تا 29 شهریور در رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 شرکت خواهند داشت که استان‌های قم، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد نخستین استان‌هایی بودند که رزمایش را انجام دادند.

ارسال نظرات