فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اقبالیه از برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله(ص) با هدف نمایش کارآمدی نظام خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۴۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی صادق‌پور در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش بزرگ نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف نمایش انسجام و اقتدار بسیج در روز یکشنبه 11 شهریورماه با حضور بسیجیان این ناحیه در شهر اقبالیه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش 2 گردان بیت‌المقدس حوزه‌های مقاومت بسیج برادران ابوذر محمودآباد نمونه و سیدالشهدا(ع) شهر اقبالیه  شرکت می‌کنند.

صادق‌پور گفت: همزمان با به‌کارگیری گردان‌های بیت‌المقدس در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)، قرارگاه خدمت‌رسانی با برپایی اردوی‌های جهادی از 9 تا 29 شهریورماه با هدف خدمت‌رسانی، ایجاد امید و انگیزه، کمک به کارآمدی نظام و ایجاد فرهنگ جهاد در بین بسیجیان در سطح شهرستان قزوین برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اقبالیه بیان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ تداعی رزمایش عظیم محمد رسوالله(ص) در زمان اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل بود تا نسل جدید و بسیجیان ما آمادگی کافی برای انجام عملیات‌های مختلف در زمان‌های بحرانی و نیاز کشور را داشته باشند.

وی عنوان کرد: تمرین و تقویت اقتدار و انسجام بسیجیان از جمله اهداف دیگر این رزمایش است، امروز استکبار جهانی با ترکیبی از جنگ نرم، جنگ نیمه سخت و سخت تلاش می‌کند تا فشارهای همه جانبه خود را برملت ایران تحمیل کند که باید ملت ایران در این زمینه آگاه باشند.

ارسال نظرات