فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری رزمایش بزرگ و سراسری اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در سراسر این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۳۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسن‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش از ساعاتی دیگر در سراسر استان سمنان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش بزرگ عنوان کرد: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله 2 با هدف اعلام آمادگی بسیجیان و پاسداران برای دفاع از انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به نحوه و ابعاد برگزاری این رزمایش در مرکز این استان بیان کرد: در مرکز استان سمنان با حضور 25 گردان برگزار می‌شود.

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه امکان فراخوان بیش از این تعداد نیرو  برای برگزاری این رزمایش وجود داشت و می‌شد برای آنان فراخوان صادر کرد تصریح کرد: حضور بسیجیان در این رزمایش را محدود کردیم؛ چراکه در آینده نزدیک و هفته دفاع مقدس ما بزرگترین تجمع بسیجیان را در کشور و استان سمنان خواهیم داشت که با حضور همه گردان‌ها و همه اقشار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ابعاد برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان استان سمنان در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در آن زمان بسیجیان استان سمنان در تجمع 20 هزار نفری حضور پیدا می کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 پاسخی محکم برای یاوه‌گویی‌های ترامپ در میدان عمل خواهد بود عنان کرد: به فضل الهی همواره حضور سازمان‌یافته بسیج مهم‌ترین عامل بازدارنده دشمنان علیه کشور و ملت ما بوده است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه امروز هم شاهد یاوه‌‌گویی‌هایی از طرف آمریکا و کشورهای قاتل هم‌پیمان این کشور استکباری هستیم و این مستکبران دوگانه جنگ یا مذاکره را مطرح کردند تأکید کرد: البته پایه قطعی اینها را مقام معظم رهبری با جمله معروف "جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد" دادند.

وی اضافه کرد: بنا به استدلالی که مقام معظم رهبری برای این جمله داشتند؛ ما آغاز کننده جنگ نبوده‌ایم و نخواهیم بود و دشمن نیز هرگز جسارت جنگ و آغاز نبرد با جمهوری اسلامی ایران را به خود نمی‌دهد؛ چراکه آمادگی‌های همیشگی و قدرت نظامی وآمادگی برجسته همه نیروهای مسلح به ویژه بسیجیان عاملی بازدارنده بوده و جسارت هرگونه حرکت نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را از آنان می‌گیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2 یک رزمایش سراسری بوده و در طول 20 روز 31 استان کشور این رزمایش سراسری را انجام می‌دهند تصریح کرد: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2 در سراسر کشور و همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور انجام می‌شود و البته در یازدهم شهریورماه این رزمایش به طور سراسری در استان سمنان برگزار می‌شود.

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌ها فراخوانی نیروهای بسیج برای برگزاری این رزمایش صورت می‌گیرد و گردان‌ها فراخوانی شده و سازماندهی صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: گردان‌های بسیج در سراسر استان سمنان در این رزمایش آمادگی‌های خود را تمرین و کلاس‌هایی را برگزار می‌کنند

وی با اشاره به اینکه بسیجیان حاضر در این رزمایش در کنار این برنامه‌ها یک همایش اقتدار را هم در شهرها دارند و هم یک تجمع اقتدار که شاهد آن خواهیم بود تصریح کرد: این یک یادآوری است برای آمریکایی‌ها به ویژه ترامپ ـ که تازه رئیس جمهور شده است و مثل اینکه خیلی از تجربیاتی که رؤسای جمهور قبلی آمریکا داشتند به او منتقل نشده است ـ خواهد بود که ایران اسلامی با حضور بسیجیانی که دارد در قالب گردان‌های سازمان‌یافته، اگر لازم باشد؛ آنچنان ضرب شستی را نشان داده و آنچنان درسی را به وی می‌دهند که دیگر این یاوه‌گویی‌ها را تکرار نکند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا نمی تواند ایران اسلامی را با وجود این نیروهای بسیجی سرافراز، سلحشور و غیور و جان بر کف با جاهای دیگر مقایسه کند تأکید کرد: البته خودشان هم این موضوع را می‌دانند و این رزمایش می‌خواهد این اقتدار و آمادگی نیروهای شجاع بسیجی ایران اسلامی برای دفاع از کشور را به آمریکایی ها یادآوری کند.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2 یک پیام مهم نیز برای ملت بزرگ ایران دارد تصریح کرد: این رزمایش به ملت ایران هم می‌خواهد این پیام را بدهد که سازندگی و محرومیت زدایی و موضوعاتی که ما همواره قول داده‌ایم همچنان ادامه دارد؛ چراکه ما به مردم قول داده‌ایم و در کنار آنها هستیم و به دولت برای رفع مشکلات کمک خواهیم کرد؛ اما در کنار آن در عرصه جهاد و آمادگی و ایستادگی برای مقابله با دشمن نیز اندکی فروگذار نخواهیم کرد.

ان

ارسال نظرات