حجه الاسلام تسخیری:

برای من تکلیف مهمتر از جایگاه است/ تکلیف ما ولایتمداری و خدمت به جامعه اسلامی است

حجه الاسلام تسخیری: برای من تکلیف مهم است نه جایگاه و باید خدمتگزار خوبی برای انقلاب باشیم.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۳۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول سابق نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه صمیمتی که بین ما بوده با مسئول جدید دفتر نمایندگی سپاه بیشتر باشد گفت: خدا را شاکرم عمرم را در انقلاب اسلامی شروع کردم و ۷ سال از عمرم میگذشت که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در کنار سرداران بزرگ در جبهه های حق علیه باطل با دشمن جنگیدم.

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: پس از جنگ در سال ۶۸ وارد حوزه علمیه رامسر شدم و شاگرد حاج آقا نحوی بودم و پس از آن عازم قم شدم و با تاکید فرمانده سپاه وقت و مسئولین در سال ۸۲ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدم و تا به امروز ۱۵ سال توفیق دارم در این ناحیه در خدمت عزیزان بزرگوار باشم.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه اگر خدا دوباره عمری به من دهد دوباره این مسیر را طی میکنم که بهترین مکان برای خدمت است افزود: در دوران خدمتم توفیق پیدا کردم در سپاه ناحیه رامسر تنکابن و عباس آباد باشم و اکنون در سپاه قدس گیلان مشغول به فعالیت هستم.

وی افزود: برای من تکلیف مهم است نه جایگاه و باید خدمتگزار خوبی برای انقلاب باشیم.

مسئول سپاه قدس گیلان اظهار کرد: خاطرات خوبی از مردم، خیرین، بسیجیان، همرزمان و پیشکسوتان ناحیه سپاه رامسر دارم که هیچگاه از خاطرم محو نمی شود.

از فرماندهان عزیز، از فرمانداران و شهرداران و همه عزیزان در بخشهای مختلف، مجموعه هیات رزمندگان، امام جمعه،روحانیت و خانواده های شهدا جهت همراهی تقدیر و تشکر میکنم

️حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه در طول دوران خدمت مشکلات فکری و جناحی وجود داشت گفت: در این راستا تکلیف ما ولایتمداری بود و در کنار هم برای پیشبرد انقلاب اسلامی تلاش کردیم.

از همسر بزرگوارم که نهایت همکاری را با من در همه زمینه ها و شرایط سخت را دارد تشکر میکنم.

 

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه در طول دوران خدمتم ۴ شهید گمنام به رامسر آورده شد تصریح کرد: یاد و خاطره شهید تاش موسی شهید مدافع حرم رامسر را گرامی میدارم و از شهدای مدافع حرم تجلیل می کنم.

وی‌افزود: ۱۵ سال خدا به من توفیق داد در این شهر خدمت کردم و ۱۴ سال بعنوان مدیر موفق و نمونه و ۴ بار در مالک اشتر‌ نفر برتر، دو بار از سوی سازمان بسیج کشور نمونه، ۶ بار مدیر نمونه استان و ۲ بار توسط ناحیه بسیج مورد تشویق قرار گرفتم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها