خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در اولین روز آغاز رزمایش تعداد 26 گروه در کل خراسان جنوبی که جمعا حدود 340 هستند و از این تعداد 290 نفر برادر و 50 نفر خواهر هستند کار خود را در حاشیه محروم شهرهای استان آغاز کرده اند.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۱۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ،مهدی هنری در جمع خبرنگاران از آغاز رزمایش اقتدار عاشورائی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم شهری از 9 شهریور ماه خبر داد و گفت: این رزمایش تا پایان شهریور ماه در حاشیه مناطق محروم شهری استان ادامه دارد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: 220 گروه جهادی در سطح استان در این رزمایش که در راستای محرومیت زدایی است در عرصه های بهسازی و رنگ آمیزی مدارس، عمرانی، آموزشی، اشتغال، سلامت، پزشکی و فرهنگی حضور دارند.

 

هنری گفت: این رزمایش برای اولین بار و در این بازه زمانی در سطح کشور با حضور بیش از7 هزار گروه جهادی فعالیت خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اولین روز آغاز رزمایش بیان کرد: در روز 9 شهریور ماه تعداد 26 گروه در کل استان که جمعا حدود 340 هستند و از این تعداد 290 نفر برادر و 50 نفر خواهر هستند کار خود را در حاشیه محروم شهرهای استان آغاز کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی و به منظور استفاده بهینه از این ظرفیت رایزنی با استانداری، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان به طور خاص شهرداری ها انجام شده تا عرصه پیشنهادی دستگاه ها به بسیج سازندگی معرفی و برنامه ریزی برای حضور گروه های جهادی در عرصه های مورد نیاز فراهم شود.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با توجه به محدودیت زمانی درخواست می شود که دستگاه ها در معرفی عرصه های متناسب با گروه های جهادی از سوی دستگاه های اجرایی تسریع کنند تا هر چه بهتر برای برگزاری رزمایش برنامه ریزی شود.

 

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها